  • Data: 2021-11-17 13:23:22
    Temat: Re: osłona na s-kę
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.11.2021 o 20:50, Mirek pisze:

    > Na instalację ani nawyki personelu nie mam wpływu - nie chce mi się tego
    > tłumaczyć.

    No to wybrać z katalogu to co przewiduje producent danej eski (prawdopodobnie nic)
    albo po
    prostu zakleić na wierzchu kawałkiem kolorowej taśmy izolacyjnej. Przeróbka
    instalacji
    jest tu jednak rozwiązaniem najsensowniejszym - chyba nie po to zakłada się alarm i
    cctv
    za grubą kasę żeby każda osoba mogła to wyłączyć pstrykając bezpiecznikami w
    niezabezpieczonej skrzynce...