  • 1. Data: 2021-11-16 20:26:10
    Temat: osłona na s-kę
    Od: Mirek <m...@n...dev>

    Widział ktoś taką osłonkę na wyłącznik nadprądowy zabezpieczającą przed
    przypadkowym _wyłączeniem_? - są oczywiście zabezpieczenia przed
    załączeniem, ale tu chodzi o sytuację gdzie roztargniony pracownik
    wyłącza zasilanie wychodząc z warsztatu i przy okazji wyłącza też s-kę
    od alarmu i kamer.
    Idealna byłaby przezroczysta osłonka, którą można by nasunąć na
    pojedynczą s-kę.

    --
    Mirek.

  • 2. Data: 2021-11-16 20:33:35
    Temat: Re: osłona na s-kę
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    W dniu 16.11.2021 o 20:26, Mirek pisze:
    > tu chodzi o sytuację gdzie
    roztargniony :>
    > pracownik wyłącza zasilanie wychodząc z warsztatu i przy okazji wyłącza też s-kę
    > od alarmu i kamer.

    Zrobić normalny wyłącznik tam gdzie jest potrzebny i zostawić rozdzielnicę w spokoju.

  • 3. Data: 2021-11-16 20:50:51
    Od: Mirek <m...@n...dev>

    On 16.11.2021 20:33, m4rkiz wrote:

    > Zrobić normalny wyłącznik
    Na instalację ani nawyki personelu nie mam wpływu - nie chce mi się tego
    tłumaczyć.

    --
    Mirek.

  • 4. Data: 2021-11-16 21:12:06
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Mirek napisał:

    > Na instalację ani nawyki personelu nie mam wpływu - nie chce mi
    > się tego tłumaczyć.

    Niedawno zaglądałem do kart katalogowych bezpieczników. Zwróciłem
    uwagę na deklarowaną liczbę wyłączeń. Nie pamiętam ile było, ale
    to nie jakaś wielka liczba. Pomyślałem sobie, że za wyłącznik to
    nie powinno robić.

    --
    Jarek

  • 5. Data: 2021-11-16 22:09:54
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    On 16.11.2021 19:26, Mirek wrote:
> [...]
    > od alarmu i kamer.
    > Idealna byłaby przezroczysta osłonka, którą można by nasunąć na

    taką widziałem w castoramie:
    https://ibb.co/Lr3QTrN
    przezroczysta nie jest, ale widać w jakiej pozycji jest eska
    ;-)

    Lukasz

  • 6. Data: 2021-11-16 22:14:51
    Od: Mirek <m...@n...dev>

    On 16.11.2021 22:09, ddddddddddddd wrote:

    > taką widziałem w castoramie:
    > https://ibb.co/Lr3QTrN
    > przezroczysta nie jest, ale widać w jakiej pozycji jest eska
    > ;-)

    Nie powtarzaj bzdur.
    Zablokowanie klapki nie ma wpływu na zadziałanie bezpiecznika.

    --
    Mirek.

  • 7. Data: 2021-11-16 22:35:40
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2021-11-16 o 22:14, Mirek pisze:

    > Nie powtarzaj bzdur.
    > Zablokowanie klapki nie ma wpływu na zadziałanie bezpiecznika.

    To nie S'ki
    Ktoś walnął "zabezpieczenie" przed włączeniem zasilania z dwóch źródeł
    na raz, na przykład z przed i z za licznika ;)

    --
    Irokez

  • 8. Data: 2021-11-16 22:57:06
    Od: Mirek <m...@n...dev>

    On 16.11.2021 22:35, Irokez wrote:

    > To nie S'ki
    > Ktoś walnął "zabezpieczenie" przed włączeniem zasilania z dwóch źródeł
    > na raz, na przykład z przed i z za licznika ;)

    A co by to był za problem?
    Raczej z sieci i z agregatu.

    --
    Mirek.

  • 9. Data: 2021-11-17 00:24:22
    Od: yabba <...@...pl>

> [...]
    > od alarmu i kamer.
    > Idealna byłaby przezroczysta osłonka, którą można by nasunąć na

    Tak, nawet dzisiaj widziałem. Co prawda było to chyba na ograniczniku
    mocy, ale zewnętrznie to tak samo wygląda.
    Musisz poszukać w katalogu danego producenta jakie ma akcesoria do
    aparatury modułowej na szynę.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 10. Data: 2021-11-17 08:28:22
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    On 16.11.2021 21:14, Mirek wrote:

    > Nie powtarzaj bzdur.
    > Zablokowanie klapki nie ma wpływu na zadziałanie bezpiecznika.

    w sensie że jak zamontujesz takie coś to ktoś będzie w stanie to
    wyłączyć? przecież takie było pytanie.
    A na zdjęciu widać że ewidentnie są dwa źródła i ma to chronić przed
    przypadkowym włączeniem, a nie wywaleniem bezpiecznika

    Lukasz