  • Data: 2023-04-25 17:34:03
    Temat: Re: [ot] jaki serwer usenet
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel) szukaj wiadomości tego autora

    io <i...@o...pl.invalid> wrote:

    > Nie wydaje mi się by większości z nas chodziło o anonimowość. Ludzie
    > wymyślają sobie kreacje. Ktoś np podpisuje się "Trybun". I ta
    > rejestracja też pewnie nie jest specjalnie inna. Wpisujesz se tam jakieś
    > rzeczy co najwyżej do kontaktu przez usługodawcę.

    U mnie nawet to nie jest potrzebne. Login, hasło, email. Ten ostatni tylko
    do kontaktu w sprawie konta (informacje o zmianach na serwerze wrzucam na
    wewnętrzną grupę, jak kogoś interesują to sobie zasubskrybuje).

    Wymóg podawania prawdziwych danych w Internecie to jest jakaś ogromna
    pomyłka. Jak ktoś chce, to niech podaje, ale zmuszanie kogoś do tego...
    ja nie widzę sensu (ani możliwości weryfikacji, przecież nie będę zbierał
    skanów dowodów ani porównywał z przelewami).

    --
    - Gdybysmy przed baranem postawili wiadra: z woda i z alkoholem, to
    czego się napije baran? - pyta prelegent usilujacy roznymi przykladami