  • Data: 2023-04-28 01:51:11
    Temat: Re: [ot] jaki serwer usenet
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel) szukaj wiadomości tego autora

    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> wrote:

    > Pisze o prężnym dzialania. Ja byłem do końca, kiedy już nikt nic nie
    > pisał.

    Kiedy ten koniec nastąpił? Pamiętam, ale za cholerę nie jestem w stanie
    umieścić tego w czasie.

    Na pewno działało jeszcze w 2012 r., bo znalazłem screenshota GoldEda ze
    spamem, który dostałem na adres w fidonet.org.

    Znalazłem też zarchiwizowane pliki związane z Fido z 2015 r. i wygląda na
    to, że wtedy to ostatni raz działało. Więc chyba 2015 r.

    > Też nie wiem. Mnie nie interesowało siłowe odtwarzanie FidoNet na
    > podstawie NNTP, bo to zaprzeczenie idei.

    To nie miało chodzić na podstawie NNTP. Miało być nowe Fido.

    > Transfery i tak chodziły po TCP/IP już od dawna.

    Tak, pamiętam że Micha miał zepsuty modem ze dwa lata, zanim się
    zorientował, i nikt mu nie powiedział (bo nikt nie używał).

    > Nawet nie mogę sprawdzić, czy dziś coś działa - nie odnajduję nigdzie
    > aktualnej nodelisty :(

    Jak chcesz, to mam nieaktualną. Z 2005 r.

    --
    Biegnie pies przez pustynie, widzi drzewo i mówi:
    - Jeśli to znowu fatamorgana to mi pęcherz pęknie!