  • 21. Data: 2023-04-19 03:28:17
    Temat: Re: [ot] jaki serwer usenet
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    PiteR w news:XnsAFEACA6016C11PanElektronik@127.0.0.1
    > in <news:u1mlge$gbq$1$pk@news.chmurka.net>
    > user jn pisze tak:
    >>> Ktoś coś może polecić poza chmurką ?
    >> Co jest złego w chmurce?
    > Co jest złego w septemberze?

    zapewne subiektywna sprawa.
    dla mnie zdecydowanie to: Retention is currently [........] *90* *days*
    for other hierarchies.

    (a max dobra sprawa: anonimowosc)

  • 22. Data: 2023-04-19 08:53:32
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 19 kwietnia 2023 o 02:25:13 UTC+2 1634Racine napisał(a):
    > Dawid Rutkowski w
    > [....]
    >
    > Szanowni Państwo,
    >
    > po przeczytaniu licznych Państwa uwag, przeprowadziliśmy ponowną analizę
    > możliwości utrzymania usługi news.neostrada.pl. Informujemy, że w
    > świetle uzyskanego raportu podtrzymujemy decyzję o wyłączeniu
    > serwerów dostępowych news.neostrada.pl, co nastąpi z dniem 2023-04-30.
    >
    > Jeszcze raz dziękujemy Państwu za wieloletnie korzystanie z naszej oferty
    > dostępu to systemu USENET, jak również za sugestie i opinie odnośnie jakości
> [...]

    A, no ślijcie maile znowu.
    Wstydziliby się.
    Coś jak bank milenium - od roku "prowadzą prace" nad tym, żebym mógł na nowym numerze
    klienta logować się poprzednim aliasem.
    I wciąż "nie są w stanie podać daty zakończenia prac".
    Widać i tu i i tu oglądają dużo dziennika telewizyjnego.

  • 23. Data: 2023-04-19 10:51:06
    Od: Trybun <L...@j...cb>

    W dniu 19.04.2023 o 03:28, 1634Racine pisze:
> [...]
    >
    > zapewne subiektywna sprawa.
    > dla mnie zdecydowanie to:  Retention is currently [........]  *90*

    Jako jeden z nielicznych ostatnio działa pod VPN?

  • 24. Data: 2023-04-19 11:02:30
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Trybun w news:643fab7d$0$2961$65785112@news.neostrada.pl
    > Jako jeden z nielicznych ostatnio działa pod VPN?

    o *retention* wiem z ich prostej www, wiec o vpn wyczytasz moze na ich www
    :)

  • 25. Data: 2023-04-19 11:13:37
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Andrzej P. Woźniak w news:643ef339$0$19610$65785112@news.neostrada.pl
    [...........]
    > Po zamknięciu neostrady największy polski serwer to news.icm.edu.pl.

    jakos nie moge trafic w sieci na info, czy wysylac moze kazdy i na kazda
    grupe , moze i tak,ale widze (testowo), ze na jedna grupe dochodzi post, na
    inna nie dochodzi...

    > news.mixmin.net

    (u mnie) serwer chodzi max ciezko, zanim sciagnie wyznaczona liczbe
    naglowkow, to....
    Zaden i nigdy tak nie slimaczyl.
    No i liczba postow na dwoch/trzech sprawdzonych pl-grupach okazala sie
    komicznie mala.

  • 26. Data: 2023-04-19 11:14:44
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

    Dawid Rutkowski <d...@w...pl> napisał(a):
    > Wstydziliby się.

    Czego mają się wstydzić? Przez lata dostarczali niszową, darmową usługę, z
    której nic nie mieli. Co to ma wspólnego z bankiem?

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/

  • 27. Data: 2023-04-19 11:27:37
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Grzegorz Niemirowski w news:643fb104$0$2955$65785112@news.neostrada.pl
    > Czego mają się wstydzić? Przez lata dostarczali niszową, darmową usługę,
    > z której nic nie mieli.

    moze "wstydzic sie" powinni odpowiedzi na pytanie, dlaczego "Przez lata
    dostarczali niszową, darmową usługę, z której nic nie mieli", a dzisiaj juz
    tego nie chca robic? co takiego w mysleniu sie zmienilo. W mysleniu o
    ludziach.
    A moze inaczej: moze nigdy nie powinni dostarczac niszowej,darmowej uslugi,
    z ktorej nic nie maja? Ale w pewnym czasie uznali to za dobry ruch
    "wizerunkowy", "prospoleczny", a dzisiaj maja to gdzies. Juz im nie zalezy.
    to chyba w tym miejscu ludziom "cos" sie nie zgadza.

    > Co to ma wspólnego z bankiem?

    traktowanie ludzi. Chociaz sprawy rozne. Nie czujesz tego?

  • 28. Data: 2023-04-19 11:42:55
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

    1634Racine <m...@...cbqebml> napisał(a):
> [...]
    > ruch "wizerunkowy", "prospoleczny", a dzisiaj maja to gdzies. Juz im
    > nie zalezy. to chyba w tym miejscu ludziom "cos" sie nie zgadza.

    Nie ma żadnego znaczenia co się zmieniło. To ich sprawa. Jak dasz bezdomnemu
    5 zł to musisz mu potem dawać do końca życia? Oni nic nie muszą i nie są nic
    winni. Dlaczego nie czepiasz się tysięcy firm, które żadnego serwera news
    nigdy nie udostępniały? Co za pokręcona logika.

    > traktowanie ludzi. Chociaz sprawy rozne. Nie czujesz tego?

    Nie czuję. Traktowali ludzi bardzo dobrze, dając coś i nie otrzymując nic w
    zamian. A bank to działalność komercyjna. Czy użytkownicy news.neostrada.pl
    mieli podpisaną jakąś umowę z Orange na korzystanie z tego serwera?

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/

  • 29. Data: 2023-04-19 12:01:23
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Grzegorz Niemirowski w news:643fb79f$0$2962$65785112@news.neostrada.pl
    > Nie ma żadnego znaczenia co się zmieniło.

    owszem - ma. I to duze. Bo odmalowuje "styl" firmy, styl myslenia o
    wizerunku firmy. Ktory kiedys byl taki, a dzisiaj inny. Nie chodzi o
    myslenie biznesowe/dochodowe, bo tego nie bylo nigdy --> to nigdy nie dawalo
    zysku (a wrecz generowalo jakis koszt; *dlaczego* generowali sobie koszt...
    I wiedza pewna: niewielki. Ale jednak - *dlaczego* ? ).

    > To ich sprawa. Jak dasz
    > bezdomnemu 5 zł to musisz mu potem dawać do końca życia? Oni nic *nie*
    > *muszą* i nie są nic winni.

    a czy ja powiedzialem, ze musza?

    > Dlaczego nie czepiasz się tysięcy firm, które
    > żadnego serwera news nigdy nie udostępniały?

    bo nie musza.

    > Nie czuję.

    wiem.
    Bo to na "czuciu" polega. Tutaj nikt nikogo do jakiegos obowiazku nie
    przekona. Nie ma go.

  • 30. Data: 2023-04-19 12:09:13
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 19.04.2023 o 11:27, 1634Racine pisze:
    > dlaczego "Przez lata dostarczali niszową, darmową usługę, z  której nic
    > nie mieli", a dzisiaj juz tego nie chca robic?

    Może dlatego, że z usługi korzysta coraz mniej ludzi a obsługa usługi
    kosztuje coraz więcej? Po co się użerać z coraz bardziej rozbudowanymi
    przepisami (nie wiem czy RODO jest jeszcze na czele) kompletnie nic z
    tego nie mając?
    Skoro zamknięto mające przecież ciągle jakiś potencjał reklamowy blogi
    na onecie czy naszą-klasę to co się dziwić w przypadku usługi nie
    dającej żadnego zysku, nawet piarowego (ile osób obchodzi zamknięcie
    tego serwera - kilkanaście, kilkadziesiąt?)

    --
    SW3