  • Data: 2020-08-28 21:54:39
    Temat: Re: passmark
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    in <news:5f4922a9$0$17357$65785112@news.neostrada.pl>
    user marfi pisze tak:

    > W jakich typowych zastosowaniach korzysta się ze 100% mocy procesora
    > dłużej niż kilka minut?

    Handbrake zawsze bierze 100%. Chyba nadal nie ma ustawień do hamowania
    apetytu. Nie mam serca trzymać 100% godzinę albo dwie i wyłączam dwa
    rdzenie. Ciekaw jestem jak mocne sprzęty mają jego stwórcy i komjunity
    i jakie osiągaja fpsy ;)

    Oglądanie godzinnego filmiku 4K w kodeku AV1 jak się nie ma akceleracji
    H/W też pożera 100%.

    --
    Piter

    człowiek chciał być królem planety