  • 11. Data: 2010-02-27 08:07:32
    Temat: Re: [piatkowo] dziury w drodze...
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 26 Feb 2010 19:16:22 +0100, Gabriel'Varius' napisał(a):
    > ...a moze to juz nie powinno sie nazywac droga?. Ponizej film dla tych
    > co narzekaja na nasze drogi
    > http://www.fishki.net/comment.php?id=65473

    Polecam ul. Portową w Krakowie... ta z filmu wygląda przy niej jak
    autostrada :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 12. Data: 2010-02-27 08:08:40
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 26 Feb 2010 22:52:39 +0100, Adam Płaszczyca napisał(a):
    > Ulica Portowa w Krakowie obecnie wygląda tak samo...

    Nieprawda, wygląda znacznie gorzej :) Przedwczoraj się odważyłem nią
    pojechać, nie zważając na głosy że jest dziurawa... Mało się nie utopiłem.
    Dobrze że jechałem za jakimś dostawczakiem, który badał teren ;)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 13. Data: 2010-02-27 10:16:55
    Od: "moje_przedmioty" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 45" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
    Gabriel'Varius' napisał(a):
    > ...a moze to juz nie powinno sie nazywac droga?. Ponizej film dla tych co
    > narzekaja na nasze drogi
    Cudze szukasz, swego nie widzisz.
    Przejedz sie przez Grodków, od rąda w kierunku na Nysę.
    Z 800 metrów na jedynce max dwójce jedziesz slalomem.

    Co to jest rąda?

  • 14. Data: 2010-02-27 10:24:40
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    moje_przedmioty napisał(a):
    > Co to jest rąda?
    ronda.
    To tak przy piątku.
    --
    Krzysiek

  • 15. Data: 2010-02-27 13:12:23
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    MadMan napisal(a):

    > Mam znajomego który przekonuje że cyrylica powinna być alfabetem
    > obowiązującym w Polsce. Ma dużo racji. Idealny byłby system jak w Serbii

    czemu ma rację? Ja nie poczuwam się do tego, by mieć cokolwiek wspólnego
    z bukwami. Wolę mieć cywilizowany alfabet.

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 16. Data: 2010-02-27 13:12:24
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    Gabriel'Varius' napisal(a):

    > ...a moze to juz nie powinno sie nazywac droga?. Ponizej film dla tych
    > co narzekaja na nasze drogi
    > http://www.fishki.net/comment.php?id=65473

    widzę że kierowca ma popularny także w Polsce nawyk mycia czystej szyby
    co parę minut.

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 17. Data: 2010-02-27 13:38:45
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    sob, 27 lut 2010 o 13:12 GMT, Zbylut napisał(a):

    > widzę że kierowca ma popularny także w Polsce nawyk mycia czystej szyby
    > co parę minut.

    To jak juz tak dopatrzyles sie uzywania wycieraczek, to dopatrz sie jeszcze
    ze szyba nie jest czysta...

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 18. Data: 2010-02-27 13:54:57
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sat, 27 Feb 2010 12:12:23 +0000 (UTC), Zbylut napisał(a):

    > czemu ma rację? Ja nie poczuwam się do tego, by mieć cokolwiek wspólnego
    > z bukwami. Wolę mieć cywilizowany alfabet.

    Cyrylicę się czyta tak jak się pisze - każda sylaba ma swój odpowiednik
    graficzny. W alfabecie łacińskim nie do końca - mamy jakieś dziwne sz,
    rz i inne wynalazki.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 19. Data: 2010-02-27 14:27:09
    Od: "trader" <t...@t...eu>

    > Nieprawda, wygląda znacznie gorzej :) Przedwczoraj się odważyłem nią
    > pojechać, nie zważając na głosy że jest dziurawa... Mało się nie utopiłem.
    > Dobrze że jechałem za jakimś dostawczakiem, który badał teren ;)

    Jestes twardy :D. Ja zawrocilem, nie odwazylem sie :-)

  • 21. Data: 2010-02-27 15:51:44
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    MadMan napisal(a):

    > Cyrylicę się czyta tak jak się pisze - każda sylaba ma swój odpowiednik
    > graficzny. W alfabecie łacińskim nie do końca - mamy jakieś dziwne sz,
    > rz i inne wynalazki.

    to ja wolę te wynalazki :)

    --
    pozdrawiam, Zbylut