  • 1. Data: 2009-02-16 22:46:14
    Temat: play - utrzymanie polaczen wychodzacych
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Jaka jest najtańsza możliwość utrzymania połączeń wychodzących
    w play na kartę? Na 180 dni przedłuża doładowanie 100zł, które
    da się kupić za 94zł. Czy można taniej? Telefon ma służyć do
    ciągłego połączenia z internetem, ale transfer będzie rzędu 100kB/dobę.

    a.

  • 2. Data: 2009-02-16 22:59:31
    Temat: Re: play - utrzymanie polaczen wychodzacych
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:gncqbm$jhb$1@jaszczomp.tahoe.pl, *Wemif* wrote:
> [...]
    > da się kupić za 94zł. Czy można taniej? Telefon ma służyć do
    > ciągłego połączenia z internetem, ale transfer będzie rzędu

    Przy cenie 5gr/10kB to chyba zadna oferta w play na karte...
    Moze Heyah po 2gr/100kB - koszt utrzymania roku tyle samo co w Play.

    Ewentualnie tansze utrzymanie to Mobilking - 4x10zl na rok ale cena
    transmisji 50gr/100kB (czyli tyle ile w play).

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2009-02-16 23:30:18
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    darnok <d...@a...spam.ch> wrote:

    > Przy cenie 5gr/10kB to chyba zadna oferta w play na karte...

    http://web.playmobile.pl/pl/internet/oferta-na-karte
    /index.html
    Z tego wnioskuje, ze w Play cena 3gr/100kB, mylę się?

    > Moze Heyah po 2gr/100kB - koszt utrzymania roku tyle samo co w Play.
    >
    > Ewentualnie tansze utrzymanie to Mobilking - 4x10zl na rok ale cena
    > transmisji 50gr/100kB (czyli tyle ile w play).

    Preferuję Play'a ze względu na simlocka i tanie modemy E160.
    a.

  • 4. Data: 2009-02-17 12:22:01
    Od: Paweł Ubysz <p...@W...pl>

    Użytkownik "Wemif" <w...@a...pl> napisał w wiadomości

    > http://web.playmobile.pl/pl/internet/oferta-na-karte
    /index.html
    > Z tego wnioskuje, ze w Play cena 3gr/100kB, mylę się?

    > Preferuję Play'a ze względu na simlocka i tanie modemy E160.

    To o czym piszesz w pierwszym poście a co linkujesz teraz to zupełnie inna
    para kaloszy. Roczny koszt utrzymania w podlinkowanej ofercie to nieco ponad
    300 zł.

  • 5. Data: 2009-02-17 14:50:57
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Paweł Ubysz <p...@w...pl> wrote:

    > To o czym piszesz w pierwszym poście a co linkujesz teraz to zupełnie inna
    > para kaloszy. Roczny koszt utrzymania w podlinkowanej ofercie to nieco ponad
    > 300 zł.

    Na pewno? Nie da się tego doładowywać normalnymi doładowaniami? (nie zależy
    mi na bonusie, a tylko na 100kB/3gr). (wiem, że to działa tylko tam gdzie
    jest własna sieć play).

    a.

  • 6. Data: 2009-02-17 16:30:03
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Paweł Ubysz pisze:

> [...]
    >

    > To o czym piszesz w pierwszym poście a co linkujesz teraz to zupełnie
    > inna para kaloszy. Roczny koszt utrzymania w podlinkowanej ofercie to
    w orange (dowolny na karte) masz pakiety internetowe po 5zł na 30 dni.
    tak wiec wychodzi 5x12. sęk w tym ze układ wymaga istenienia innego
    dowolnego ( od kumpla) telefonu w orange na karte, zeby robić co miesiac
    doładowanie smsem.
    ToMasz

  • 7. Data: 2009-02-17 17:43:37
    Od: "ekrzysiek" <s...@s...comspam>

    --

    to http://www.kulankendi.com za 15 ojro załatwi szybko simlocka z E160 i
    będziesz korzystał z czego zechcesz.

    pozdro.

  • 8. Data: 2009-02-17 20:15:24
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    ToMasz <t...@g...pl> wrote:
> [...]
    > tak wiec wychodzi 5x12. sęk w tym ze układ wymaga istenienia innego
    > dowolnego ( od kumpla) telefonu w orange na karte, zeby robić co miesiac

    Ciekawe, ale z tego co widzę na
    http://www.orange.pl/portal/map/map/article?id=27832
    39
    to doładowanie smsem przedłuża konto o 5 dni, to pakiet internetowy
    może być aktywny mimo, że rozmowy wychodzące są zablokowane?

    a.

  • 9. Data: 2009-02-17 20:19:19
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Paweł Ubysz <p...@w...pl> wrote:

    > To o czym piszesz w pierwszym poście a co linkujesz teraz to zupełnie inna

    Rozumiem, dziękuję. Myślałem, że to można normalnie doładować.

    a.

  • 10. Data: 2009-02-18 09:04:33
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    Wemif pisze:

> [...]
    > to doładowanie smsem przedłuża konto o 5 dni, to pakiet internetowy
    > może być aktywny mimo, że rozmowy wychodzące są zablokowane?

    Tak. W Orange koniec okresu na połączenia wychodzące realizowany jest
    przez wyzerowanie konta głównego, a nie przez blokadę połączeń
    wychodzących/transmisji danych. Wszystkie pakiety pozostają aktywne
    zgodnie z ich terminami ważności.

    Marek