  • Data: 2021-01-04 21:12:48
    Temat: Re: polisingowe PC - jakie minusy?
    Od: pueblo <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witaj ToMasz, 04 sty 2021 w news:rsvi9g$he0$1@dont-email.me napisałeś/aś:

    > ile masz do wydania i czego nie potrzebujesz, dysku, ramu... lub co
    > potrzebujesz?

    Zrozumiałem, że to ma być jak najtaniej, ale przyzwoicie. No i trzeba
    dokupić cały majdan - monitor, peryferia.
    Sam ustaliłem, że 8GB Ram wystarczy i integra intela na początek też.
    Dobrze się zmieniścić z ssd conajmniej 250(dobry plextor jest za 130),
    tym bardziej, że z hdd w tych pc może być różnie. No i na razie wychodzi
    mi, że jedyna sensowna opcja to coś na 4 gen intela.
    Swoją drogą, ciekawe czy ci sprzedawcy weryfikują stan tych hdd - czy
    tylko działa/nie działa.
    Na razie znalazłem np. dela 7020
    https://allegro.pl/oferta/komputer-stacjonarny-dell-
    7020-sff-i5-ddr3-ssd-
    w10-10019122115
    Sprzedawca życzy sobie 150 zł za doatkowe 4GB RAM i dysk 250 ssd. Sam nie
    nie kupię tego taniej - znaczy kupiłbym drugi dysk 120 i moduł 4 GB, ale
    to bez sensu 2x120GB. Minus jest taki, że nie wiem co za ssd tam
    wkładają.