  • Data: 2021-01-27 23:23:35
    Temat: Re: polisingowe PC - jakie minusy?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.01.2021 o 22:49, Animka pisze:

    > Pewnie Ty delle zbierasz. Ja mam jeden tylko-HP od jakichś 10-12 lat.

    śmieją się z Ciebie jak zwykle. Jaki hp? Jaki dell, jaki acer, ile ma
    pamięci, jaki procesor, grafikę, dysk. każda z tych firm produkuje
    komputery od 1500zł ( a uzywane są za 100zł) do dziesiątek tysięcy
    złotych. a Ty jak zwykle tego (istotnego aspektu dyskusji) nie
    zauważyłaś. teraz za to że chciałem być dobry i wytłumaczyć Ci gdzie sie
    popisałaś bezmyślnością, za to że napisałem prawdę, możesz śmiało wylać
    na mnie wiadro pomyj.

    ToMasz