  • Data: 2020-11-25 08:13:24
    Temat: Re: polski kierowca
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.11.2020 o 21:59, Budzik pisze:

    > Ja sie oczywiście zgadzxam ze wiele ograniczen jest bez sensu ale co do
    > zasady to ograniczenia sa dokładnie stawiane dla warszaw
    > (niedowidzacych dziadków), syrenek (nieogarniete blądynki smartfonowe)
    > i Trabantów (ogolne nieogary bez refleksu)

    Idiotyzm.
    jeżdżę po UK i tu jakoś ograniczeń nie trzeba stawiać dla dziadków -
    pewnie dlatego, że to młode społeczeństwo ;-))))
    Na ślimaku często jest 50mph(80km/h), gdzie z taką prędkością to można
    tylko na suchym i z dobrymi oponami - tylko znajdź tu suchy dzień i 4
    takie same opony w aucie ;)

    Poza tym w dwóch miejscach w ciągu ostatnich 2 lat podnieśli prędkość
    (było 30mph, wszyscy jechali 40mph, teraz jet ograniczenie do 40).
    Niestety są też rządzący, którzy chętnie wprowadziliby 20mph wszędzie (w
    mojej całej miejscowości jest teraz 20mph i zdarza się że ktoś tyle
    jedzie- bo ma blackbox'a albo firmowy samochód - ale pozostali jeżdżą
    jak jeździli).

    Lukasz