  • Data: 2020-11-25 13:50:46
    Temat: Re: polski kierowca
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:rplclb$1cf$1$J...@n...chmurka.net...
    W dniu 25.11.2020 o 10:15, T. pisze:
    >Doskonały przykład.
    >Koło mnie na około 5 km drogi wojewódzkiej, gdzie od zawsze była
    >linia przerywana wymalowano podwójną ciągłą. Nic tam się nie
    >zmieniło, nie powstało żadne nowe przedszkole, nie przybyło staruszek
    >itp.
    >Po roku czytam, że pewien jegomość z zarządu dróg ma postawione
    >zarzuty korupcyjne w związku z przyjęciem korzyści majątkowej od
    >firmy malującej jezdnie.

    5km linii takie drogie ?
    A podwojna ciagla drozsza od przerywanej ?

    IMO - to sie czasem dzieje tak "na tej drodze jest duzo wypadkow -
    poprawimy bezpieczenstwo".
    Czasem prawie zasadne - jakies pagorki, zakrety - no co, poprawimy
    bezpieczenstwo :-)

    Cos mi chodzi po glowie, ze jak A4 Kat-Kr wpadla w lapy Stalexportu,
    to na rownoleglej drodze przez Olkusz przybylo ciaglych.

    Kiedys dawalem przyklad DK8 Wroclaw -Klodzko, gdzie ograniczenia byly
    IMO w miejscach naprawde uzasadnionych.
    Ale potem wpadlo haslo "bezpieczna osemka" i przerobili ... ciekaw
    jestem czy wypadkowosc spadla.
    Policja statystyki publikuje, ale z calej drogi, a ona bardzo dluga
    :-)
    No i wypadaloby porownac ze srednia w kraju ... ale inne tez
    "ulepszali".

    J.