  • Data: 2020-11-24 22:59:54
    Temat: Re: polski kierowca
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Pawel "O'Pajak" o...@g...pl ...

    > Skoro kierowcy masowo łamią ograniczenia predkości na autostradach
    > i eSkach i nic złego się nie dzieje, to wniosek jest raczej
    > oczywisty - te ograniczenia są bez sensu. Jakie powinny być? Nie
    > wiem, ale z pewnością obecne są dostosowane do Warszaw, Syrenek i
    > Trabantów, a nie do współczesnych samochodów.

    Ja sie oczywiście zgadzxam ze wiele ograniczen jest bez sensu ale co do
    zasady to ograniczenia sa dokładnie stawiane dla warszaw
    (niedowidzacych dziadków), syrenek (nieogarniete blądynki smartfonowe)
    i Trabantów (ogolne nieogary bez refleksu)

    Doswiadczony kierowca wie ze co drugi uczestnik ruchu moze byc tego
    typu i nie chce zeby oni mogli jezdzic szybciej.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Windows 95 - 32bit extensions and a graphical shell for a 16bit patch