  • Data: 2017-03-07 18:02:25
    Temat: Re: polski samochod elektryczny
    Od: bartekltg <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 07.03.2017 17:31, Jarosław Sokołowski wrote:

    > Ja też zrozumiałem, że inni. W końcu nie każdy jest Leonardo,
    > żeby tak był artysta i inżynier w jednym.

    "
    Do połowy 2017 roku profesjonalne jury ma wyłonić pięć wizualizacji, na
    podstawie których zostaną zbudowane prototypy. Każdy z laureatów otrzyma
    po 50 tys. złotych. W kolejnym etapie postępowania wiosną 2018 roku na
    ****
    podstawie 5 zwycięskich koncepcji z pierwszego etapu kolejny konkurs
    wyłoni jeżdżące prototypy,
    ****
    a każdy spełniający minimalne wymagania otrzyma nagrodę w wysokości
    100 tys. zł.
    "

    Hmm, zrozumiałem to inaczej, ale w sumie moze to znaczyć, że
    te 5 grafik będzie wzorcem do oceniania.
    Co tez jest bez sensu;-)

    pzdr
    bartekltg