eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikapostarzanie nie poplacaRe: postarzanie nie poplaca
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
    -spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    References: <1wvsz6kvcc4di$.awcd8ryn7eti$.dlg@40tude.net>
    <6...@g...com>
    <d...@4...com>
    <9...@g...com>
    <n61bmd$kbd$1@dont-email.me> <n61d6c$1s0$1@node2.news.atman.pl>
    <6...@g...com>
    <n61jb5$hb5$1@dont-email.me>
    <0...@g...com>
    <n63ann$55s$1@dont-email.me> <56853974$0$655$65785112@news.neostrada.pl>
    <n64cu2$ju6$1@dont-email.me> <5687b32a$0$682$65785112@news.neostrada.pl>
    <n698i2$b6f$1@dont-email.me> <56882918$0$652$65785112@news.neostrada.pl>
    <n6bit9$84b$1@dont-email.me>
    Subject: Re: postarzanie nie poplaca
    Date: Mon, 4 Jan 2016 14:06:02 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Antivirus: avast! (VPS 160104-0, 04.01.2016), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 56
    Message-ID: <568a6d45$0$691$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-72-242-154.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1451912518 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 691 89.72.242.154:3487
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:691427
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał w wiadomości
    news:n6bit9$84b$1@dont-email.me...
    > "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote in message
    > news:56882918$0$652$65785112@news.neostrada.pl...
    >> Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał w wiadomości
    >> news:n698i2$b6f$1@dont-email.me...
    >>> "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote in message
    >>> news:5687b32a$0$682$65785112@news.neostrada.pl...
    >>>> Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał w wiadomości
    >>>> news:n64cu2$ju6$1@dont-email.me...
    >>>>> "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote in message
    >>>>> news:56853974$0$655$65785112@news.neostrada.pl...
    >>>>>> Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał w wiadomości
    >>>>>> news:n63ann$55s$1@dont-email.me...
    >>>>>>> "Budyń" <b...@r...pl> wrote in message
    >>>>>>> news:0720918b-09d7-4786-afec-57dd9b4de484@googlegrou
    ps.com...
    >>>>>>>
    >>>>>>> Konsument ma mieć swój rozum i nie dać się nakłaniać do dziadostwa.
    >>>>>>> Naprawdę nie czujesz różnicy w dźwięku pomiędzy słuchawkami
    >>>>>>> za 2,50zł a takimi za 60zł?
    >>>>>>
    >>>>>> Bardzo często nie ma różnicy pomiędzy wyrobem za 2,50 i za 60 zł. Ten
    >>>>>> droższy jest produkowany z tańszego poprzez zmianę metki z ceną. :)
    >>>>>
    >>>>> Bardzo często - zgoda.
    >>>>> Ale wśród tych za 60zł można już coś wybrać lepszego.
    >>>>
    >>>> Jeśli masz możliwość potestować dokładnie przed zakupem. Czasem dopiero
    >>>> po kilku dniach używania masz możliwość zauważyć wady zakupionego
    >>>> sprzętu.
    >>>
    >>> W USA, gdzie mieszkam i pracuję, sprzedawcy detaliczni dają od 15
    >>> do 30 dni na rutynowe zwroty towaru, który po zakupie nie spełnił
    >>> z jakiegoś powodu Twoich oczekiwań. Niektóre sklepy skasują 10-15%
    >>> zapłaconej kwoty ale większość zwraca całą zapłaconą sumę...
    >>> Jak jest w Polsce?
    >>
    >> Przy zakupie przez Internet masz 14 dni na zwrot towaru bez śladów
    >> użytkowania w oryginalnym opakowaniu.
    >> Niektóre sklepy odzieżowe dopuszczają zwrot lub wymianę ubrania
    >> w ciągu 30 dni. Oczywiście też bez śladów używania i z metką.
    >
    > Czyli rzeczywistość w Polsce faworyzuje sprzedawcę, nie kupującego.
    > Smutne.

    Czy w USA jest przepis o możliwości zwrotu towaru czy jest to ogólnie
    przyjęta praktyka sklepów?
    Czy towar może być używany? Tzn. bez metek, ze zdjętymi foliami ochronnymi,
    z rozerwanym opakowaniem?


    --
    Pozdrawiam,

    yabba

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: