    From: "MSepujszon" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: praca po inż. środ?
    Date: Sun, 13 Sep 2009 22:37:01 +0200

    > Praca po takich studiach jest. Budowa sieci kanalizacyjnych i
    > wodociągowych,
    > podstawa przy każdej drodze,budynku czy domku jednorodzinnym. Budowa sieci
    > instalacji gazowych. Budowa budynków. Opracowywanie Swiadect
    > energetycznych i
    > raportów oddziaływania na środowisko itd. Studia magisterski należy
    > ukończyć
    > to w Warszawie raptem trzy semestry, a bez nich można mieć tylko
    > uprawnienia
    > budowlane w ograniczonym zakresie.

    Dziękuję za wszystkie odpowiedzi.
    Problem w tym,że to o czym piszesz jest na dwóch innych specjalnościach
    (instalacje gazowe,kanalizacje,wodociągi),więc
    studia magisterskie nie poszerzą mojej wiedzy w tej dziedzinie (zresztą
    nadal nie jest ustalony program studiów magisterskich
    dla naszej specjalności)
    Odnośnie tego co napisał Slavius-tak, miałem co nieco o oczyszczalniach
    ścieków,ale raczej nie o ich projektowaniu,
    a o metodach biologicznych,chemicznych i mechanicznych w nich stosowanych.
    Tak jak napisałem od tego roku przestaje już istnieć moja specjalność
    aczkolwiek na jej bazie powstaje nowa
    tj. nacisk położony będzie na omówienie unieszkodliwiania odpadów (także
    projektowania instalacji).

    Co do pracy w IMGW, MŚ czy w WIOŚ - owszem zgadzam się,że tam praca jest,
    tylko,że oni
    poszukują ludzi z doświadczeniem, b. często z uprawnieniami,
    a przecież gdzieś muszę najpierw to wszystko zdobyć.