    From: "MSepujszon" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: praca po inż. środ?
    Date: Tue, 15 Sep 2009 16:05:20 +0200

    > Masz faktycznie dość dziwny stosunek do tych studiów, skoro nie uważasz za
    > stosowne napisać jaką specjalność wybrałeś.

    Sama nazwa myślę,że niewiele mówi - przecież jak wiele jest przedmiotów,
    które co kilka lat zmieniają nazwę, choć zawartość różni się nieznacznie.
    Zresztą przedmiot o tej samej nazwie może być prowadzony zupełnie inaczej na
    uczelni X
    i odmiennie na Y.

    Specjalność: Techniki Ochrony Środowiska (dawniej - Inżynieria Ochrony
    Środowiska,
    a w zamierzchłych czasach Hydrologia i Meteorologia - czy jakoś tak,choć za
    dużo związku to już z
    tą poprzedniczką chyba nie ma,bo hydrologii nie mieliśmy dużo)
    > Nie napisałeś nawet, czy ta inżynieria środowiska to kierunek czy wydział
    > a to spora różnica. U nas (PWr) na wydziale IŚ były (i są) dwa kierunki w
    > każdym po kilka specjalności i później jeszcze specjalizacje. Pewny jesteś
    > chociaż co do uczelni? ;-)

    Wydział i kierunek- tak, wiem,że u Was jest sporo specjalności - czytałem na
    stronie www