  • Data: 2021-05-18 16:29:32
    Temat: Re: prad
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-05-18 o 10:12, J.F pisze:
> [...]
    aryjne-odstawienie-blokow-w-elektrowni-doszlo-do-pow
    aznej-awarii/vve26dq,79cfc278
    /raporty-dobowe-z-pracy-kse/wymiana-miedzysystemowa-
    przeplywy-mocy

    > To widac w zle wykresy patrzylem, albo za wczesnie.
    >
    > to byla 18-ta polskiego czasu, czy jakies UTC ?
    Nie wiem ale z tych wykresów wynika że wcześniej
    https://rynek-energii-elektrycznej.cire.pl/st,33,541
    ,me,0,0,0,0,0,struktura-i-produkcja-energii-elektryc
    znej-w-polsce.html?Day=17&Month=05&Year=2021&button=
    poka%BF
    widać gwałtowny spadek mocy z węgla brunatnego i skok z węglówek i wodnych.
    Jak teraz czytałem to uratowała nas sieć całej europy, podobno skok
    częstotliwości nawet był odczuwalny w Algierii i Turcji bo są z nami w
    synchroniźmie.
    No i okazało się że dali dupy projektanci że 90% mocy idzie przez jedną
    podstację i tylko jeden blok miał inną i on pracował normalnie, nadal
    podobno pracuje tylko połowa bloków no i widać to po cenach energii.

    > Hybryda to jest jednak dobry pomysl :-)

    > Raz na rok ... niech im bedzie :-)
    >
    > Tylko tak jak pamietam - to oni zazwyczaj prad od nas biora.
    > Widac im sie nie oplaca swoich odpalac.
    Bardziej z Niemiec, my jesteśmy pośrednikiem na Czechy i Słowację.

    > A my bierzemy z Niemiec ... mam nadzieje, ze cos na tym zarabiamy :-)

    > A po poludniu czesto wiatr slabnie.
    Wczoraj wiał słabo (12GWh) , nawet PV dało więcej energii mimo że nie ma
    ładnej pogody (19,5GWh), dziś jest lepiej.

    --
    Janusz