    From: "T.M.F." <t...@n...mp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: programowanie uC przed/po lutowaniu
    Date: Sun, 21 Jun 2009 23:15:29 +0200

    W dniu 21.06.2009 16:49, PP pisze:

    > Nie wiem jak nakazuje sztuka ale przelutowywa?em Atmeg? 32 w SMD kilka razy
    > brutalnie grzej?c HotAir i zawsze prze?y?a, poprzednie lutowanie by?o r?czne
    > wi?c temperatura lutowia wi?ksza ni? pasta do pieca, nie mia?bym obaw.

    Ja bym nie ryzykowal. Przy kazdym FLASHu podaja trwalosc w okreslonej
    temperaturze. Znaczy niekoniecznie musi sie od razu skasowac, ale czas
    przez jaki pamiec bedzie trzymac zawartosc moze sie znaczaco skrocic.
    Za czasow 90S2313 jakos mi sie zatrzasnal skubaniec, co zaowocowalo
    wzrostem temp. do wartosci przy ktorej na obudowe przeniosly sie moje
    odciski palcow. Procek potem dzialal zasadniczo ok, ale trzeba bylo go
    programowac pare razy ta sama zawartoscia, zeby w koncu zapisala sie bez
    przeklaman.

    http://idom.sourceforge.net/
    Teraz takze forum dyskusyjne
    Zobacz, wyslij uwagi, dolacz do projektu.