  • Data: 2011-07-06 07:00:11
    Temat: Re: prowizoryczny najazd (podjazd)
    Od: venioo <p...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-07-06 00:15, Konrad Anikiel pisze:

    > Łojezu! Podpowiedź: te oczka w których siedzi zawleczka są co 5
    > centymetrów a nie co 50.

    No wiem, musialbym to podstawic pod podniesiony samochod, skrecic
    lewarek, podlozyc cos pod niego, znowu podniesc, itd. Jednak te podpory
    wydaja mi sie za niskie do moich potrzeb (samochod juz jest jakies 25cm
    nad ziemia, potrzebuje go podniesc jeszcze o kolejne 50cm, czyli w sumie
    ok.75cm)

    > Ale będziesz je mógł schować do szopy, a wymurowanego bunkra na
    > podwórku do szopy nie schowasz. Wiem, zawsze możesz szopę przenieść na
    > środek podwórka. Poza tym możesz wykopać transzeję zamiast murować
    > ściany. Możesz też znaleźć dziurawy most. Możesz wjechać w las między
    > drzewa i podnieść samochód wyciągarką. W ogóle masz tyle możliwości że
    > już mi Cię żal...

    O transzei juz tez myslalem, w sumie to juz mam rozrysowany projekt
    kanalu nawet :) Tylko na razie wstrzymuje jego budowe z powodow,
    nazwijmy to, techniczno-formalnych ;)
    Co do reszty pomyslow to ich lista jednak jest ograniczona, bo samochod
    jest nie na chodzie, dlatego szukam rozwiazan wymagajacych co najwyzej
    przepchniecia samochodu na podworku.

    --
    venioo