-
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed.neostrada.pl!
atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
From: KJ Siła Słów <K...@n...com>
Newsgroups: pl.rec.motocykle
Subject: Re: przesiadka z cbr1000rr na cbr1100xx
Date: Thu, 28 May 2009 19:59:39 +0200
Organization: TP - http://www.tp.pl/
Lines: 11
Message-ID: <gvmjic$4m1$1@atlantis.news.neostrada.pl>
References: <1...@n...onet.pl>
NNTP-Posting-Host: ijq19.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1243533708 4801 79.189.250.19 (28 May 2009
18:01:48 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 28 May 2009 18:01:48 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.21 (Windows/20090302)
In-Reply-To: <1...@n...onet.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:600610
[ ukryj nagłówki ]Wieslaw pisze:
> Jakie sa wasze wrazenie z przesiadki z cbr1000rr, na cbr1100xx,. Pewnie mnie to
> czeka. Obawiam sie, ze xx bedzie wygodny i bardzo mulasty. Slabe
> przyspieszenie, słabe hamulce. Co o tym sadzicie?
nie wiem o wszystkich XX-ach ale wersja 164 KM rwie niewiele gorzej niz
sporty i hamuje tez bardzo dobrze, no moze nie tak jednym palcem jak
blade-y.
KJ
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
- Re: Kluby MC, barwy i ustalenia - pare wyjasnien (bardzo dlugie) -- total offtopic
- Covid Covidem, ale co z Różańskowiskiem?
- Faschysm w Niemczech
- Młotokros
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=