    From: "Sybi" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: przesiadka z cbr1000rr na cbr1100xx
    Date: Thu, 28 May 2009 22:41:13 +0200

    Użytkownik "WIADRO" napisał:
    >ja wolałbym xx mimo wyglądu 'prechistorycznego' od rr siedziałem i na
    >jednym i na drugim, jeździłem choć tylko paredziesiat km to mam małe
    >porównanie 1000rr (włączając w to również 954 i 929) i wybrał bym
    >xx'a, nie wspominając o trasie, ochronie przed wiatrem, pozycji,
    >wygodnej kanapie..
    >
    >chyba że boisz się że xx jest za mało krzykliwy? :)

    Dobrze gada!;)
    XX sprawdza sie przede wszystkim jak sie jedzie daleko i szybko,
    w dwie osoby z manelami? Nie ma sprawy!
    Zrobilem w zeszlym roku wyskok do Grecji, bardzo prosze!
    Naprawde porzadny motocykl dla dwojga, szybki, poreczny,
    wygodny rzadna sciema, solidna bestia!
    Faktycznie jedyny mankament to to, ze jak malolaty na parkingu
    ogladaja to nigdy do XX-a nie podejda, za malo pstrokaty
    i bez nowoczesnego designu ale... niech sie martwia Ci ktorym na tym zalezy.
    W koncu to Super Blackbird a nie jakis B-King, Transformers czy cus!;)))))
    --
    Pozdr
    Sybi