  • Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Tue, 16 Jun 2009 09:55:17 +0200
    From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>
    Subject: Re: przetwornica 230V/5V max. 0,2W

    Hello Jarosław,

    Tuesday, June 16, 2009, 9:48:53 AM, you wrote:

    > To w monitorach, telewizorach czy innych takich stosuje się teraz
    > transformatory do standbaja? One chyba w tym stanie pobierają tyle
    > albo mniej.

    Ale do uruchomienia telewizora potrzeba trochę więcej. Natomiast tu
    mowa o mocy maksymalnej 0.2W - transformatory zalewane 0.5VA w TME
    kosztują ok. 10 PLN netto detalicznie. Wymiary - 22x24x19 mm. Nie
    zbuduje się mniejszej i tańszej przetwornicy zapewniającej podobny
    poziom niezawodności.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl