  • Data: 2020-11-12 17:42:37
    Temat: Re: rPI bez karty pamięci?
    Od: - <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    czwartek, 12 listopada 2020 o 04:14:35 UTC-6 Mateusz Bogusz napisał(a):
    > Już trzecia karta mi padła w rPI 3B+, średnio rok wytrzymują jako OSMC.
    > Najpierw 8GB, potem 16GB, ostatnio sand disk 32GB - wielkość nic nie
    > zmienia najwyraźniej.
    >
    > To urządzenie (rPI) da się jakoś używać z czegoś innego? Dysk 2,5''.
    > pendrive?

    Tylko hdd/sdd po usb.
    No albo jakis smb/nfs.

    Karty nie musisz robic readonly calej. Starczy mocno przyciac logowanie i ogolnie
    operacje lokalnie (/tmp w pamieci albo na zewnetrznym storage).

    Ja z takich powodow przesiadlem sie z malin na laptopy. Cena podobna (zalezy jaka
    wersja i kiedy kupowana) wydajnosc zazwyczaj parukrotnie wyzsza, problemow takich jak
    ten brak.

    Ale ja nie potrzebowalem fikusnego sprzetu...

    Pogrzeb sobie w tym systemie, wywal logowanie, przerob skrypty aby wykrywaly
    zewnetrzny storage czy jest podpiety i zeby tam pisaly.'
    A do maliny podepnij zwykly dysk na usb.