  • Data: 2014-08-05 21:15:22
    Temat: Re: resize foto + "jakaś" korekcja
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Am Dienstag, 5. August 2014 20:36:23 UTC+2 schrieb Bartolomeo:

    > A ciebie prosiďż˝ ktoďż˝ o komentowanie mojego posta?
    >
    > Cytat z XX YY... "nie bedziesz mogl wiecej ze mna dyskutowac - nie
    >
    > spelniasz moich standardow"
    >
    > wi�c spieprzaj szorowa� matryc�!

    chlopie juz nie wypisuj ewidentnych glupot, ze najlepsze w tym celu jest rozmycie
    gaussa.
    chyba nigdy w zyciou nie obrobiles ani jednego zdjecia
    i jeszcze sie rzucasz.
    klamiesz jak pies i nie masz pojecia.

    jesli te rzeczy chcesz wyrownac to robi sie to za pomoca filtra " interpolacja
    jasnosci " , ktora nie powoduje rozmycia konturu a niweluje fluktuacje luminancji. I
    to jeszcze trzeba zastosowac umiejetnie.

    myslisz , ze chcialoby mi sie komentowac takie glupoty jak napisales.
    jestes madry i wiesz najlepiej, to popraw to zdjecie rozmyciem gaussa , ha , ha ,
    ha...