  • 1. Data: 2010-03-10 21:10:16
    Temat: ruszanie z półautomatu
    Od: "jarek" <j...@j...pl>

    Witam!
    kobieta w mojej rodzinie rozglada sie za malym autkiem, ale koniecznei z
    automatyczna skrzynia biegow. niestety z tego co widze to najczesciej male
    dupowozy maja automatyczne sprzeglo z normalna skrzynia, jak to sie sprawuje
    w praktyce? Glownie chodzi mi o sposob ruszanie, czy jest tzw "pełzanie",
    chodzi glownie o to czy auto jedzie delikatie do przodu po puszczeniu
    hamulca? Delikwent to na razie Renault Twingo 2002r, moze jakies inne
    propozycje?

    Jarek

  • 2. Data: 2010-03-10 21:18:22
    Temat: Re: ruszanie z półautomatu
    Od: "bartekkr" <k...@g...com>

    Użytkownik "jarek" <j...@j...pl> napisał w wiadomości
    > Witam!
    > kobieta w mojej rodzinie rozglada sie za malym autkiem, ale koniecznei z

    Nie piszesz jaka kwota, wiec polece nowego Swifta. Ladnie jezdzi z automatem
    i to prawdziwym, mimo dosc malych silnikow.

  • 3. Data: 2010-03-10 21:24:32
    Od: "jarek" <j...@j...pl>

    Użytkownik "bartekkr" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "jarek" <j...@j...pl> napisał w wiadomości
    > Nie piszesz jaka kwota, wiec polece nowego Swifta. Ladnie jezdzi z
    > automatem i to prawdziwym, mimo dosc malych silnikow.

    Twingo z 2002 określa takową :)

    Jarek

  • 4. Data: 2010-03-10 21:26:33
    Od: "jarek" <j...@j...pl>

    Użytkownik "bartekkr" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    > Nie piszesz jaka kwota, wiec polece nowego Swifta. Ladnie jezdzi z
    > automatem i to prawdziwym, mimo dosc malych silnikow.

    Twingo z 2002 okresla takowa, ale biore tez pod uwage Smarka, nie wiem tylko
    co tam za rozwiazanie siedzi jesli chodzi o automat.

    Jarek

  • 5. Data: 2010-03-10 22:06:08
    Od: Tomek Glowka <s...@o...pl>

    On 10 Mar, 21:10, "jarek" <j...@j...pl> wrote:
> [...]
    > chodzi glownie o to czy auto jedzie delikatie do przodu po puszczeniu
    > hamulca? Delikwent to na razie Renault Twingo 2002r, moze jakies inne
    Siedzialem raz w czyms takim (-; Nawet jezdzilo (-;
    (1.2 16V, ok. 11kg/KM)
    Do rzeczy: pelza.
    Z punktu widzenia pasazera nie rozni sie od auta ze skrzynia manualna.
    Ze slow kierowcy wynika, ze nie rozni sie od auta ze skrzynia
    automatyczna.
    Pointa nr 1: Wymiana skrzyni, konieczna z powodu uszkodzenia
    powypadkowego, byla bardzo nieoplacalna.
    Pointa nr 2 (-; Watpie, by ktokolwiek chcial sprzedawac takiego
    delikwenta z bezawaryjnym, sprawnym napedem.
    pozdrawiam, tomek

  • 6. Data: 2010-03-10 22:37:20
    Temat: Re: ruszanie z pó?automatu
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-03-10, jarek <j...@j...pl> wrote:
> [...]
    > w praktyce? Glownie chodzi mi o sposob ruszanie, czy jest tzw "pe?zanie",
    > chodzi glownie o to czy auto jedzie delikatie do przodu po puszczeniu

    Oglądany przeze mnie peugeot 1007 po wrzuceniu "d" stoi w miejscu aż do
    naciśnięcia gazu.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 7. Data: 2010-03-10 22:50:45
    Temat: Re: ruszanie z pó3automatu
    Od: "jarek" <j...@j...pl>

    Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com> napisał w
    wiadomości
    > Oglądany przeze mnie peugeot 1007 po wrzuceniu "d" stoi w miejscu aż do
    > naciśnięcia gazu.

    Autko ma byc dla kobiety, a ta panicznie boi sie ze auto jej zjedzie ze
    wzniesienia zanim polapie sie gdzie sa jakie pedaly i takie tam :)
    Czy jak stanie pod gorke, pusci hamulec, nie wciskajac gazu, to auto sie
    stoczy czy ruszy do przodu, no ostatecznie bedzie stalo w miejscu?

    Jarek

  • 8. Data: 2010-03-10 23:23:54
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Wed, 10 Mar 2010 22:50:45 +0100, jarek napisał(a):

    > Autko ma byc dla kobiety, a ta panicznie boi sie ze auto jej zjedzie ze
    > wzniesienia zanim polapie sie gdzie sa jakie pedaly i takie tam :)

    Niech zrobi prawo jazdy kat. B w końcu. Na kursie uczą takiego prostego
    manewru jak ruszenie pod górkę. Co więcej jest to jeden z wymaganych na
    egzaminie manewrów :)

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 9. Data: 2010-03-10 23:23:58
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-03-10, jarek <j...@j...pl> wrote:

    > Autko ma byc dla kobiety, a ta panicznie boi sie ze auto jej zjedzie ze
    > wzniesienia zanim polapie sie gdzie sa jakie pedaly i takie tam :)

    Jak się nie jest w stanie połapać z dwoma(!) pedałami to zdecydowanie
    polecam taksówkę oraz komunikację miejską. Sorry, ale jak to ją
    przerasta to kompletnie nie umie jeździć samochodem.

    > Czy jak stanie pod gorke, pusci hamulec, nie wciskajac gazu, to auto sie
    > stoczy czy ruszy do przodu, no ostatecznie bedzie stalo w miejscu?

    Pod górkę nie sprawdzałem. Na pewno nie ruszy do przodu, czy się stoczy
    to nie wiem.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 10. Data: 2010-03-10 23:31:30
    Od: "jerry" <j...@w...sam.wiesz.co.o2.pl>

    Użytkownik "jarek" napisał w wiadomości news:hn9481$jh6$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > Czy jak stanie pod gorke, pusci hamulec, nie wciskajac gazu, to auto sie
    > stoczy czy ruszy do przodu, no ostatecznie bedzie stalo w miejscu?

    Bez jajec. Jak jest większy spad, to nawet z półsprzęgłem ześliźnie się w tył.
    Moja stwierdziła - weź automat, to tez pojadę. I to był kluczowy warunek.
    Teraz wsiada i jedzie. Pedałów aż dwa - trudno się pomylić.