    Newsgroups: pl.comp.programming
    Date: Wed, 25 Aug 2021 03:09:41 -0700 (PDT)
    <6...@g...com>
    <sg3hum$6r8$1@dont-email.me> <2...@m...lan>
    <sg4teh$nhs$1@dont-email.me> <2...@m...lan>
    <9...@g...com>
    <2...@m...lan>
    Subject: Re: rzadki bład w programie w C++
    From: Maciek Godek <g...@g...com>

    środa, 25 sierpnia 2021 o 11:55:26 UTC+2 Mateusz Viste napisał(a):
    > Na świeżej (wówczas) wersji svn?

    Nie wiem. Pewne dość świeżej bo to stało na w miarę aktualnym Ubuntu.

    > Dziwne. Musiałbyś więcej szczegółów podać, albo powtórzyć doświadczenie i opisać.

    Pewnie tak, ale na to raczej nie ma szans :D

    > Do bani z taką koncepcją, że każdy musi mieć na pececie swój własny
    > "niby-serwer" i synchronizować wszystko w obie strony, przy tym
    > chowając swoja zmiany przed światem tak długo, jak się da. No i te
    > setki opcji, przełączników, trybów...

    Główna koncepcja to jest raczej "content-addressable storage".

    Od strony doświadczenia użytkownika można z tego korzystać dokładnie tak samo, jak z
    SVNa, jeśli się chce.

    Co do "chowania wszystkiego przed światem tak długo, jak się da", to nie rozumiem.

    > Nie będę się spierał, bo moje doświadczenie w adminowaniu svn-em jest
    > ograniczone do kilkuosobowych projektów, ale niemniej wypadałoby to
    > stwierdzenie jakoś uargumentować. Przez wiele lat z svn korzystały duże
    > i bardzo duże projekty. Wnioskuję więc, że jednak da się. Jednym z
    > ostatnich "dużych" projektów open-source, który wyemigrował z svn jest
    > FreeBSD. Jeden z core programistów podaje przesłanki za tą zmianą:
    > https://bsdimp.blogspot.com/2020/09/freebsd-subversi
    on-to-git-migration.html

    > W żadnym punkcie nie pada "gorsza skalowalność".

    Tutaj jest:
    "Git can easily and robustly be mirrored. Subversion can be mirrored, but that
    mirroring is far from robust."