  • Data: 2021-08-30 15:11:12
    Temat: Re: rzadki bład w programie w C++
    Od: Maciek Godek <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    poniedziałek, 30 sierpnia 2021 o 15:04:10 UTC+2 heby napisał(a):
    > Możesz przygotować listę zakupów do spożywczaka. Co prawda ja mam do
    > tego spacjalizowane narzędzie, ale po coś najlepsi programiści świata w
    > MS ten program napisali, w pocie czoła. Udawajmy więc, że jest uzyteczny
    > w *czymkolwiek*.

    Tzn. ze swoim wyobrażeniem niedzielnego studenta mam przygotowywać listę zakupów do
    spożywczaka?
    Nie bardzo rozumiem.

    Spodziewałem się raczej jakiejś historii.

    Że na przykład ten student zaczyna programować w tym notatniku duży system planowania
    lotów samolotami, który sprzedaje za miliony liniom lotniczym, ale przez to, że mu
    się nie podświetliła składnia pomylił "elif" z "file" i wszyscy zginęli.

    Albo jakiejkolwiek innej konsekwencji tego że "ktoś kiedyś przeczytał coś gdzieś w
    Internecie".