  • Data: 2021-08-30 21:10:33
    Temat: Re: rzadki bład w programie w C++
    Od: Maciej Sobczak <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Stąd moje zdziwienie, że ktoś nalega aby używać ich do
    > śledzenia/opisywania zmian w kodzie.

    Myślę, że nastąpiła tu nadinterpretacja. Może spróbuję to inaczej: w pracy
    *jednoosobowej* potrzeby archiwizacyjne są bardziej istotne od potrzeby śledzenia
    zmian. Własnie dlatego (w obu tych kwestiach), że jest się *samemu*.
    Dlatego, skupiając się na tym, co istotne, porzuciłem rytuał używania gita do
    absolutnie wszystkiego, bo w takim konkretnym kontekście nie rozwiązuje żadnego
    mojego problemu. Tu nie chodziło o to, że zip jest lepszy od gita, tylko że jest
    wtedy bardziej potrzebny. Naprawdę, nie brakuje mi gita w tym, co robię sam.

    Historie o tym, że jak się czegoś używa w pracy to się potem koniecznie używa tego
    samego w życiu prywatnym (i jest to miarą profesjonalizmu rozlewającego się na całe
    życie) wrzucam do jednego worka ze szpanerstwem.