  • Data: 2021-08-30 20:44:27
    Temat: Re: rzadki bład w programie w C++
    Od: Maciej Sobczak <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Co złego jest w notatniku?

    Za mało szpanerski. :-)
    To, co najbardziej lubię w tych naszych dyskusjach, to tzw. dick-waving, czyli po
    polsku koncert szpanu, który się praktycznie zawsze pojawia. Niektórzy popisują się
    własnymi liczbami, a niektórzy cudzymi (tzn. tym, czego sami nie zrobili, ale w czym
    akurat chwilowo uczestniczą). Stąd te wszystkie tysiące plików, dziesiątki tysięcy
    linii w pliku, setki tysięcy branchów, miliony czegoś tam, wszystko w sekundę, itd.
    Nie ustaliliśmy jeszcze, ile kto ma komputerów w domu, ale jesteśmy blisko.
    I tak za każdym razem.

    Prawdą jest, że ludzie dzielą się na tych, których pasjonuje dzieło, na tych, których
    pasjonuje metoda oraz na tych, których pasjonuje narzędzie. I pewnie jeszcze parę
    podziałów jest ale te 3 są istotne teraz. Było o wyższości svna nad gitem, teraz jest
    o wyższości apache'a nad czymś tam, za chwilę będzie o wyższości Google Drive'a nad
    NASem, albo jeszcze coś. No i oczywiście, jeśli tej wyższości nie potwierdzasz, to na
    pewno jesteś nowy i nie masz pojęcia.

    No i chyba wychodzi na to, że po prostu ci od dzieła nie dogadują się z tymi od
    narzędzi. Tak to widzę.

    > Moja ewolucja pisania doprowadziła mnie do notatnika (kwrite) na
    > ekranie 15", tylko tak jestem w stanie skupić się na tym, co istotne.

    Skupiasz się na tym, co istotne? Szok. ;-)
    Ale ekran polecam większy. To kwestia BHP.