  • Data: 2021-08-30 16:39:22
    Temat: Re: rzadki bład w programie w C++
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 30/08/2021 16:33, Mateusz Viste wrote:
    > Że niby ubrany programista programuje lepiej/sprawniej?

    Oczywiście. Skoro ma ubranie, to jego masa jest większa. Powoduje to
    zarówno lepsze zaktowiczenie fotela jak równeż tworzy warstwę ochronną
    od gorącej pizzy wydłużając przydatnośc produktu do programowania.

    > Z mojej
    > praktyki nic takiego nie wynika.

    Ba, pytanie co to za praktyka, która ma coś do powiedzenia o nagich
    studentach kodujacych w notatnikach. Zaintrygowałes mnie, możesz przybliżyć?

    > Przypomnieć należy, że rozmowa dotyczyła jednoosobowych (w domyśle:
    > raczej hobbystycznych) projektów

    Stąd przykłąd rolników a nie kołchozów.

    > Przy czym i tak nie trafiłeś, bo ja i
    > mój notatnik zupełnie dobrze sobie radzimy, ekonomicznie patrząc.

    Oczywiście. Dlatego nie ma żadnej róznicy czy typowe korpo będzie miało
    obieg dokumentów w Excelach, czy kartach perforowanych. Turing
    completeness. Chciałbym mieć tak proste i spójne poglądy na świat.

    > mc czy msedit?

    mcedit. Zapomnij jednak. Po cichu powiem, że czasami wstydliwie
    poprawiam nim jakieś duperele, jak się gcc wywali na co bardziej
    pokręconym templete. Ale to tak między nami. Robie to po ciemku, żeby
    nikt nie widział.