  • Data: 2021-09-01 15:09:17
    Temat: Re: rzadki bład w programie w C++
    Od: Maciek Godek <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    środa, 1 września 2021 o 14:40:01 UTC+2 Mateusz Viste napisał(a):
    > Dlaczego "musisz"?

    To miało być nawiązanie do skeczu Monty Pythona "Four Yorkshiremen" :)

    Zasadniczo, piszę aplikację na telefon do pisania aplikacji na telefonie.
    Oczywiście nie ma nade mną żadnego przymusu, poza "przymusem wewnętrznym"
    czy też "chęcią", ale owo ograniczenie daje mi wartościową perspektywę
    - korzystam z Emacsa odpalonego w aplikacji Termux (i to jest naprawdę
    super, że na Androida jest coś takiego, i że można w tym budować pliki
    .APK).

    Poza tym mam też przećwiczoną pracę na laptopie z ekranem 12", i to też
    był workflow, który się dla mnie sprawdzał - wtedy wyrobiłem w sobie taką
    kulturę pracy, że mam pełnoekranowy terminal, a w nim sesję Emacsa
    z ekranem podzielonym na pół - dla mnie jest ważne, żeby móc widzieć
    dwie rzeczy na raz, i jak piszę na telefonie, to mi takiej możliwości brakuje.

    No, ale poza tym w pracy mam dwa monitory chyba 24" + laptop z ekranem 15".
    Co prawda do programowania nie widzę szczególnego zysku, ale
    jak np. czytam schematy z projektami hardware'u albo jakąś bardziej
    rozbudowaną dokumentację, to nigdy nie narzekam na nadmiar miejsca
    na ekranach.

    Inna rzecz, że jak kiedyś musiałem pisać w Visual Studio, to jeden monitor 15"
    to faktycznie byłoby za mało, bo to jest zaprojektowane z myślą o dużych monitorach.

    (Zresztą nawet na dwóch dużych monitorach nie pracowało mi się z tym zbyt przyjemnie)