  • Data: 2021-09-01 15:22:57
    Temat: Re: rzadki bład w programie w C++
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    2021-09-01 o 06:09 -0700, Maciek Godek napisał:
    > Zasadniczo, piszę aplikację na telefon do pisania aplikacji na
    > telefonie. Oczywiście nie ma nade mną żadnego przymusu, poza
    > "przymusem wewnętrznym" czy też "chęcią", ale owo ograniczenie daje
    > mi wartościową perspektywę
    > - korzystam z Emacsa odpalonego w aplikacji Termux (i to jest naprawdę
    > super, że na Androida jest coś takiego, i że można w tym budować pliki
    > .APK).

    Nic się zupełnie nie znam na pisaniu pod androida, kojarzę luźno że to
    chyba Java (albo kiedyś tak było) i na tym kończy się moja wiedza.

    Nie ma na to jakiegoś emulatora, który pozwalałby odpalać pisane
    programy na PC?
    Alternatywnie - może po ssh zalogować się z peceta na telefon aby pisać
    na ekranie (i klawiaturze) PC, ale zapisując wszystko bezpośrednio na
    telefonie?

    Nie chcę oczywiście szukać Ci na siłę rozwiązań, ot dzielę się myślami
    które mi przez głowę przechodzą, ale z pewnością masz to wszystko już
    dawno przećwiczone.

    Mateusz