  • Data: 2021-01-13 18:04:12
    Temat: Re: samochody, energia, wodór
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 13 Jan 2021 16:58:04 +0000, K

    > Niestety nie jest w interesie producenta produkowanie samochodu, ktorego
    > bateria przetrwa 20 lat albo nawet 15, dobrze bedzie jak po 10 latach
    > bedzie sie dalo sensownie tego uzywac zakladajac, ze nie wymysla jakiejs
    > blokady w samej elektronice gdy bateria nie bedzie trzymala parametrow i
    > ze wzgledow "bezpieczenstwa" nie bedzie mogla byc dalej uzywana. To samo
    > tyczy sie samej elektroniki, ktora bedzie za calosc odpowiedzialna. Te
    > gazetki w stylu tygodnik dzialkowca na ktore powoluje sie koniu sluza
    > tylko do wspolnego onanizowania sie.

    Tak tak, ponoć z lodówkami i pralkami jest to samo. Słyszę to od lat 30
    już. To jakim cudem moje dwie lodówki śmieciowej marki LG pracują już
    odpowiednio 16 i 18 lat bezawaryjnie? To samo ze zmywarkami i pralkami, już
    dawno po gwarancji a te łajzy nadal działają!Klimatyzator też już 12 lat
    działa, a sam go instalowałem i serwisu (poza czyszczeniem) na oczy nie
    widział. W smarkfonie zasintaliłem sobie apkę żeby mi wyłączała tel przed
    20% i nie ładowała wyżej jak 80%, fakt, skróciło mi użytkowanie sprzętu,
    ale bateria po 5 latach zdrowa. Idźcie pisać te swoje teorie spiskowe w
    inne miejsce, bo jeszcze chwila i zaczniecie pisać o płaskiej ziemi i że
    szczepionki szkodzą.

    --
    Pozdor
    Myjk