  • Data: 2021-01-16 17:26:59
    Temat: Re: samochody, energia, wodór
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-01-16 o 15:52, Cavallino pisze:

    > To nie my wymieniamy jako zaletę, tylko Ty chciałeś się w ramach swojego
    > hejtu, przypierdzielić do problemów z niby przegrzewającymi się
    > bateriami w ev.
    > Znowu Ci nie wyszło, dostałeś więc info dlaczego tak się nie dzieje, to
    > wszystko.

    Nie doszedłem jeszcze do etapu rozważania przegrzewania
    się baterii, więc z tym hejtem mocno naciągasz,
    bo jeszcze nawet nie dotarłem do tego problemu.
    Ot ktoś to wywlekł, to poprosiłem o szczegóły.

    > Albo elementarnej wiedzy, której Tobie brakuje.
    > Zamiast niej, albo konkretnych pytań, wymyślasz sobie jakąś alternatywną
    > rzeczywistość...
    > I głosisz ją jak słowo boże...

    Jeszcze niczego tu nie wymyśliłem.
    Nadal jestem na etapie ustalania sensownego zasięgu
    i logistyki ładowania. Nie pisałem nigdy szczególnie o innych problemach,
    bo albo nie mają dla mnie takiego znaczenia albo do nich jeszcze nie
    dotarłem
    a były też dyskusje o hałasie czy samym użytkowaniu (te 20%).
    Po prostu zafiksowałeś się jak Myjk, że jest jakiś hejt
    i tak się tym zajaraeś, że nawet "Dzień dobry" by było hejtem.