  • Data: 2021-01-17 12:43:34
    Temat: Re: samochody, energia, wodór
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sun, 17 Jan 2021 12:15:45 +0100, J.F.

    > A w swietle tego, ile tracisz na codziennym podlaczaniu i odlaczaniu
    > wtyczki ? :-)

    Już ci kiedyś wyliczałem. Tracę znacznie mniej czasu na codziennym
    podłączaniu i ew. postojach w trasie, niż na wizytach na stacjach.

    > Ale przeciaganie czasu w trasie jest niekorzystne.

    To ty tak twierdzisz, bo lubisz zapierdalać. Jeszcze nie dorosłeś widać.

    > No i czy to spanie na fotelu takie zdrowe, bo dzis mróz, latem moze
    > byc upał nieznosny - lepiej z samochodu nie wychodzic :-)

    Nie wiem skąd u ciebie założenie że odpoczynek od jazdy to tylko i
    wyłącznie sen. Znaczy wiem, to jest ci po prostu wygodne do założenia.

    > To przy jakich zalozeniach ?

    Skoro 600km to wystarczy jeden postój.

    > Byc moze. Tym bardziej cichy halasik mi nie przeszkadza :-)

    Raczej na pewno. Na pewno nie jesteś też pępkiem świata, to że nie
    słyszysz, albo nie czujesz, nie znaczy że hałas i smród nie istnieje.
    Literalnie, nie jesteś wiarygodny w tym co piszesz.

    --
    Pozdor
    Myjk