    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <ru1h19$9sh$2$Cav@news.chmurka.net>
    <6004531a$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    <ru1ot6$em9$1$Cav@news.chmurka.net>
    <6004818d$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    <ru24c6$nao$1$Cav@news.chmurka.net>
    <6004a77d$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
    <ru3aca$d35$2$Cav@news.chmurka.net>
    <60053c1b$0$531$65785112@news.neostrada.pl>
    <ru3ivv$jcc$1$Cav@news.chmurka.net>
    <600569b3$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
    <ru3qih$o5t$1$Cav@news.chmurka.net>
    <60058555$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
    <600592e8$0$558$65785112@news.neostrada.pl>
    <ru44tu$vgc$1$Cav@news.chmurka.net>
    Subject: Re: samochody, energia, wodór
    Date: Mon, 18 Jan 2021 15:21:37 +0100

    dyskusyjnych:ru44tu$vgc$1$C...@n...chmurka.net...
    W dniu 18-01-2021 o 14:53, J.F. pisze:

    >Bo to jazda lokalna przecież, których niby nie robi, ale w drugim
    >poście to ma być główny cel jego wyjazdów elektrykiem.
    >Do Kalisza zresztą jest podobnie.

    >Dla mnie jazda lokalna to kręcenie się koło komina, z Wrocławia to
    >może do Kątów, albo Oleśnicy,

    Ale to tylko 20-30km ..

    >a nie wyjazdy międzywojewódzkie na cały dzień czy weekend.

    Duszniki to kiedys inne wojewodztwo :-)
    Zreszta do opolskiego jest jakies 50km ...

    Te 100km to nie bardzo wiem po co mialbym jechac, aby zaraz wrocic.
    Choc niektorzy maja tyle do pracy ... ale to nie jest godne polecenia.

    >Do jazd lokalnych, w małym natężeniu, wystarczy nawet Leaf1, czy Zoe
    >ZE20.
    >Do takich na 100-400 km w jedną stronę, jest już potrzebne auto z
    >średnim zasięgiem, z większą bateria, minimum Zoe ZE40 (to najtańsza
    >opcja na dziś).

    No jak to - to juz nie mozna sobie zrobic przerwy po 100km i
    naladowac ? :-P

    Aa, czyli Zoe troche jednak uwiera :-)

    J.