  • Data: 2021-01-19 07:23:54
    Temat: Re: samochody, energia, wodór
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18-01-2021 o 21:02, cef pisze:

    > Masz jakąś fobię?
    > Co jakiś czas wyskakujesz z jakimś płaczem, że hejt.

    Stwierdzam fakt.

    > Sam pomyśl, że zachowując się tak głupio

    To Ty się głupio zachowujesz.
    Myślisz, że ktokolwiek jeszcze daje się nabierać na ten Twój trolling?

    > Z ciekawości zapytam: a kto miałby mieć interes w tym, żeby mi płacić?

    Koncerny paliwowe, producenci ice, którym bardzo nie w smak przesiadka
    na elektryki, generalnie ci sami, którzy opłacają innych trolli.
    Pewnie część z nich robi to sama z siebie, dla nich to tacy pożyteczni
    idioci (zawistni wielbiciele pasków w tedeiku), ale nie ma wątpliwości,
    ze druga część trolluje na zamówienie.

    > Akurat w ostatnich wątkach dowiedziałem się, że ładowanie jest bardziej
    > upierdliwe
    > niż myślałem, bo myślałem, że można się podpiąć i pójść na zakupy
    > albo faktycznie na obiad i wrócić sobie np za 2 godziny.

    Albo na 12.
    Albo na 15, względnie 20.
    Zawsze by Ci było źle.

    Oczywiście że można się podpiąć na 2h i sobie iść.
    Większość elektryków na AC nie naładuje się do pełna w tym czasie.

    > A jak będzie pokazywało, że pełne, to ktoś odepnie i przeciagnie sobie
    > kabel do
    > zaparkowanego obok a ja jak przyjdę , to odjadę.

    Czasem też tak można.
    Można też zostawić karteczkę za szybą z telefonem, a gniazdo odblokować
    zdalnie.
    Wszystko zależy od typu złącza i auta.

    > A tu się okazuje, że trzeba pilnować czasu ładowania i przyjść jak się
    > skończy > To jest niewygoda, o której nie wiedziałem wcześniej,

    I jesteś w 100% przekonany, ze już o tym nie było pisane kilka miesięcy
    temu, czy znowu kłamiesz, że dowiedziałeś się wczoraj?

    > Wybacz, ale jeśli nie postawi spółdzielnia z powodów
    > ryzyka dewastacji, to dlaczego ja mam podjąć to ryzyko?

    Bo to Ty chcesz ładować mieszkając w bloku?

    > Nie zwróci się

    Aha.
    Nie liczyłeś, nie wiesz nawet że tak się da, nie masz pojęcia o czy
    gadasz, ale wiesz że się nie zwróci.
    Innym się jakoś opłaca, tylko Tobie nic i nigdy.
    Oczywiście nie licząc ice.

    To co to jest innego, jeśli nie zwykły hejt?

    > Normalne blokowisko. Są tam  garaże przy niektórych budynkach i ze względu
    > na to, że czesto potrzebuję w miarę bezpiecznego postoju
    > (korzystam z parkingu zamykanego), to się tematem interesowałem,
    > ale jest pierwszeństwo dla mieszkańcow, była możliwosć podnajęcia,
    > ale ceny nieciekawe.

    No tak, bo ktoś powinien też Tobie to kupić, tak jak tą ładowarkę? ;-0

    > Co konkretnie podałem nie tak?

    Ile kosztowałby Cię za prąd.

    > Ale ten prąd po 0,6 mam na 8 pietrze.

    Nie o tym była mowa.

    > A ja nie mam wrażenia, że hejtujesz.

    I słusznie, bo tego nie robię.
    W przeciwieństwie do Ciebie.

    > Co tam sobie założyłeś?

    Po prostu wiem ile kosztuje w Polsce prąd.

    > Nawet się nie zastanawiałem czy to w górę czy w dół wyszło.

    Jak Cię taksiarz kelner próbuje orżnąć "na pomyłkę", to też bez
    zastanowienia zawsze mu to samo i w tą samą stronę wychodzi.