  • Data: 2021-04-08 20:15:47
    Temat: Re: silnik indukcyjny i kompensacja Q
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-04-05 o 16:05, KIKI pisze:
    > Nie widziałem falownika, który by w nocy magicznie miał korygować PF. > Może czegoś
    nie wiem.

    No to nie jest magia, w końcu falownik ma w sobie kondziory i cewki.
    Wystarczy zrobić opcję żeby to odpalał w nocy w jakiś sposób i tyle.
    Tam się ustawia zdaje się wartość mocy konkretną i typ, może wali
    impulsowo i generuje tyle ile trzeba? Czort wie.

    > Ale na pewno przepłacanie za falownik nie ma sensu gdy można mieć 10kW
    > za 3000 PLN na przykład, to mija się z celem kupowanie za 10.000 czy
    > więcej, bo to ma zarabiać. Lepiej dokonać kompensacji urządzeń i nieco
    > przesunąć "tło" zasilaczy w kierunku indukcyjnym.

    Ja się już z tanich falowników wyleczyłem raz a dobrze, ale ja tam
    nikomu w portfel nie zaglądam :]

    L.