  • 21. Data: 2014-07-18 10:20:08
    Temat: Re: slalom szybki i tylny hamulec
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-07-18, Magic <m...@w...pl> wrote:

    > To akurat zależy od rozkładu mas. Poza tym patrz późniejsze moje posty.

    No i od tego co napisal MarcinJM - jakby nie bylo, opoznienie przesuwa to
    co ruchome na przod.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 22. Data: 2014-07-18 11:10:10
    Od: "charwel(Oo)==:::" <c...@g...pl>

    W dniu 2014-07-17 11:08, Adampio pisze:

    > Oszkurna, coś sie zmieniło przez niecałe dwa lata? W końcu roku 2012
    > zdawałem na A2 i był slalom z ósemkami ale nikt nigdzie nie mówił, że ma
    > być szybki =:-O

    No trochę się zmieniło :)

    charwel

  • 23. Data: 2014-07-18 11:56:25
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    W dniu 2014-07-15 23:00, loqash pisze:

    > żeby nie było, że wzięło się to z nieba powiedział że kiedyś na torze
    > miał pokonać slalom jakąś "krową" i wydawało mu się to niemożliwe i
    > jakiś profesjonalny kierowca doradził mi tą technikę...

    OIDP Tomek Kędzior też stosował tylny hamulec. W kontekście wychodzenia
    z zakrętu.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 24. Data: 2014-07-19 19:44:59
    Od: Grzegorz Rogala <a...@S...pl>

    W dniu 2014-07-18 10:09, AZ pisze:

    > Gdyby tak bylo to tylny hamulec bylby zajebiscie skuteczny a tymczasem
    > byle mocniejsze jego nacisniecie = uslizg.
    E tam.
    i to duze ETAM.
    Tylny hebel sie przydaje przy wyjsciach z winkla,
    przy jezdzie z pasazerem po sekwencji winkli ciasno nastepujacych po
    sobie jak gwaltowna zmiana kierunku destabilizuje motocykl, i nic sie
    nie slizga..

    Ps. Jak komus brakuje winkli, to polecam Korsyke - o ja pierdole :))

    --
    Pozdr!
    Rogal

  • 25. Data: 2014-07-22 09:15:18
    Od: Prawy <r...@g...com>

    hamulec tylny dajesz w zakrecie aby wypłaszczyć motor i na wyjściu z zakrętu aby
    przytrzymać przednie koło przy ziemi(i zachować stery), poza tym tylny masz na te
    okoliczności jak strach użyć przedniego...