eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodysmarowanie srubRe: smarowanie srub
  • Data: 2018-03-16 06:39:33
    Temat: Re: smarowanie srub
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Fri, 16 Mar 2018 03:33:00 GMT, Marcin Debowski napisał(a):
    > On 2018-03-15, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    >> Ja tam jak rozkrecalem to nie widzialem zadnych.
    >> A Kogutek widzial, ale tylko w silniku Warszawy, w nowszych nie ma.
    >
    > A nie sprowadza sie to czasem do tego, że te śruby przy silniku są
    > zwykle "normalne" z płaskim kołnierzem, a przy kołach ze stożkowym?

    Akurat ten stozek to zabezpieczenie. Na zasadzie klina - wieksza sila
    tarcia. Ale sam gwint jest stozkowy.

    > Plus to, że felgi są często albo cienkie albo miekkie.

    Miekkie istotnie moga byc problemem ... ale az tak miekkie nie sa.
    Glowica silnika tez bywa z aluminium.


    > Jakby ktos policzył zalecana siłę dokręcenia na powierzchnię kontaktu to
    > co by wyszło? A podkładki, których nie ma przy kołach, a moga być
    > przecież blokujące/zabezpieczające.

    Moga, ale nie sa.

    https://www.youtube.com/watch?v=f9azMvF2TAQ


    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: