  • Data: 2009-02-02 23:09:18
    Temat: Re: solidny laptop bez swiecidelek
    Od: Szymon von Ulezalka <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2 Lut, 22:23, "tg" <a...@b...cpl> wrote:
    > prawdopodobnie jutro (a na bank do konca tygodnia) bede musial kupic,
    > niestety dla siebie wiec zadne "musi byc srebrny i koniecznie hp"
    > jak ostatnio uslyszalem mi sprawy nie ulatwia, bo przekonan laptopowych
    > specjalnych nie mam, no moze ze wskazaniem na lenovo
    >
    > generalnie zastosowania rozne, z zapasem da rade kazdy laptop
    > ktorego mozna teraz kupic, ale:
    >
    > musi byc solidny, moze niekoniecznie w stylu panasonica, ale zeby
    > po miesiacu czy dwoch nie skrzypial, matryca sie nie kiwala itp., itd.
    >
    > myslalem o jakims uzywanym ibm/lenovo ale nowe maja ta zalete ze moge
> [...]

    hm... ibm/lenovo seria T jest slynna ze swojej solidnosci, wiec to bym
    bral /gdybym kupowal lapka dla siebie/.
    osobiscie- unikalbym hp pavilionow- nie wiem, moze na trefny okaz
    trafilem- ale zdecydowanie nie polacalbym tego /bo np. brakuje mu
    niezaleznego od systemu blokowania gladzika czy regulowania jasnosci
    wyswietlacza/.