  • Data: 2009-02-02 23:35:39
    Temat: Re: solidny laptop bez swiecidelek
    Od: "tg" <a...@b...cpl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Szymon von Ulezalka" <s...@g...com> napisal w
    wiadomosci
    news:383a6488-a4cc-4ec3-8eb4-47c55b5beacb@v18g2000pr
    o.googlegroups.com...
    > hm... ibm/lenovo seria T jest slynna ze swojej solidnosci, wiec to bym
    > bral /gdybym kupowal lapka dla siebie/.
    > osobiscie- unikalbym hp pavilionow- nie wiem, moze na trefny okaz
    > trafilem- ale zdecydowanie nie polacalbym tego /bo np. brakuje mu
    > niezaleznego od systemu blokowania gladzika czy regulowania jasnosci
    > wyswietlacza/.

    3,5kpln to juz troche sporo jak na taki sprzet, az tak ciezko to on nie bedzie
    mial,
    wymagania sprzetowe mam minimalne i wolalbym cos co wolniej traci na wartosci ;)
    ale przemysle i poszukam jeszcze, dzieki

    uzywane raczej niezbyt mi pasuja, raz ze ciezko znalezc cos przyzwoitego, a dwa
    ze do uzywanego gwarancji nie dokupie, a naprawde chce miec pare lat spokoju

    do pavilionow sie zrazilem jak zaraz po gwarancji siostrze i znajomym w sumie
    trzy padly, wszystkie z nvidia na pokladzie, w dwoch pomoglo przelutowanie
    w jednym plyta do wymiany, z tego co wtedy znalazlem to dosyc popularny defekt