  • Data: 2009-02-03 07:31:35
    Temat: Re: solidny laptop bez swiecidelek
    Od: "michalek" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    przemysle i poszukam jeszcze, dzieki

    > uzywane raczej niezbyt mi pasuja, raz ze ciezko znalezc cos przyzwoitego,
    a dwa
    > ze do uzywanego gwarancji nie dokupie, a naprawde chce miec pare lat
    spokoju

    Jesli masz/miales przekonanie do IBM/Lenovo to proponuje
    konsekwentnie tym tropem zmierzaj.
    Chcesz miec kilka lat spokój. Ja uzywam od lat 4-5 starenkiego
    IBM 600, do tego od 2 lat T23, a syn ponad rok T41.
    Wszystkie kupione jako uzywane z "przebiegami" trudnymi do
    okreslenia 2-3letnimi co najmniej zapewne.
    Zero problemów. Jeszcze raz - zero problemów.

    Namawiam Cie na zakup uzywanego T6x. Zaoszczedzisz ok.
    30-40% planowanej kwoty na nowy.
    Jesli bedziesz mial __wielkiego_pecha__, to zakupiony komputer
    zepsuje Ci sie w ciagu 1-2lat. Za to co dzisiaj oszczedziles
    kupisz kolejnego nowszego choc tez pewnie uzywanego, ale nadal
    solidniej wykonanego niz wspólczesne mu wtedy nowe.
    Niestety jesli tendencja do produkcji coraz bardziej "wypasnych"
    jednoczesnie coraz marniej wykonanych urzadzen elektronicznych
    sie utrzyma to ekonomiczniejsza jest wersja z kupowaniem
    uzywanego sprzetu.
    Chyba ze nie sam placisz tylko ktos Ci placi, wtedy ekonomika
    staje sie nie wazna.