-
X-Received: by 10.140.87.71 with SMTP id q65mr8519qgd.39.1415029095357; Mon, 03 Nov
2014 07:38:15 -0800 (PST)
X-Received: by 10.140.87.71 with SMTP id q65mr8519qgd.39.1415029095357; Mon, 03 Nov
2014 07:38:15 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!usenet.blueworldhosting.com!feeder01.bluewo
rldhosting.com!news.glorb.com!h15no4811988igd.0!news-out.google.com!u5ni17qab.1
!nntp.google.com!u7no2120418qaz.1!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googleg
roups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Mon, 3 Nov 2014 07:38:15 -0800 (PST)
In-Reply-To: <54578703$0$12622$65785112@news.neostrada.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=46.112.41.76;
posting-account=8M0CvAkAAAB7M_iEIKzZJBrD5I452jG9
NNTP-Posting-Host: 46.112.41.76
References: <54550571$0$5717$65785112@news.neostrada.pl>
<b...@g...com>
<54574aaa$0$18079$65785112@news.neostrada.pl>
<3...@g...com>
<54578703$0$12622$65785112@news.neostrada.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <c...@g...com>
Subject: Re: sprzedac czy jezdzić...
From: k...@g...com
Injection-Date: Mon, 03 Nov 2014 15:38:15 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2548512
[ ukryj nagłówki ]W dniu poniedziałek, 3 listopada 2014 14:45:41 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
> Użytkownik napisał w wiadomości grup
> W dniu poniedziałek, 3 listopada 2014 10:28:12 UTC+1 użytkownik J.F.
> napisał:
> > >To co się stało z tym samochodem to taka współczesna moda na nie
> > >zabezpieczanie przed korozją.
> >
> > Nie, to jest zle zabezpieczenie fabryczne.
> > Jakby bylo lepsze i zaczelo rdzewiec auto w wieku 12 lat, to bysmy
> > powiedzieli ze auto w zasadzie zuzyte i czas na szrot ... a tak to
> > firma straci klienta lub kilku.
> >
> >Która firma? Ta co go wyprodukowała? Z informacji jakie ma ta firma
> >pierwszy właściciel używa ich samochodu 3-5 lat. On ma być
> >zadowolony. Jak pierwszy klient zamierza używać nowy samochód dłużej
> >to logika nakazuje zabezpieczyć go dodatkowo przed korozją.
>
> Ale fama sie roznosi. Jak w 8 letnim wychodzi rdza, to juz na 5 letnie
> ceny spadaja - a to dotyczy pierwszego wlasciciela bezposrednio :-)
>
> No i inne marki jakos nie ma ja problemu z przetrwaniem 10 lat z
> niewielka iloscia rdzy, co stawia zabezpieczanie pod pytajnikiem.
>
> Zabezpieczyc ekstra - nie mowie nie.
> Tylko ze solidne zabezpieczenie wymaga sporo roboty, wiec jest drogie
> ... no i trudna znalezc fachowca, ktory to solidnie zrobi.
>
> J.
Fachowców nie ma bo skończyło się zapotrzebowanie na taką usługę. Gdyby rynek takich
usług był rozwinięty jak w PRL to ceny były by na rozsądnym poziomie. Solidne
zabezpieczenie nie wymaga dużo pracy. Trzeba mieć tylko odpowiednie narzędzia. W
zabezpieczeniu nie idzie o zamalowanie na czarno podwozia a pomalowanie tego czego
nie widać, progów w środku, podłużnic w środku, słupków w środku. Trzeba napościć
specyfiku używanego do takiego zabezpieczania pod wszystkie ramki ozdobne itp. Za PRL
zajmowałem się tym zawodowo. To były lekko zarobione pieniądze. Na samochód wielkości
125p potrzeba było pracy dwóch osób przez 5 godzin. Z tego 10 minut schodziło na
pomalowanie podwozia bitexem. To malowanie podwozia na czarno było tylko dla oka
klienta. Nic nie dawało bo już wtedy fabryczne zabezpieczanie podwozi było na bardzo
dobrym poziomie.
Następne wpisy z tego wątku
- 03.11.14 16:53 J.F.
- 03.11.14 17:00 Dawid
- 03.11.14 17:03 Czesław Wiśniak
- 03.11.14 17:05 Bolko
- 03.11.14 17:08 Czesław Wiśniak
- 03.11.14 17:47 Maciek
- 03.11.14 18:15 k...@g...com
- 03.11.14 18:20 k...@g...com
- 03.11.14 18:27 k...@g...com
- 03.11.14 19:56 PiteR
- 03.11.14 21:43 Maciek
- 03.11.14 22:51 k...@g...com
- 03.11.14 23:39 Czesław Wiśniak
- 04.11.14 00:01 k...@g...com
- 04.11.14 01:07 Czesław Wiśniak
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: Wypadek kolejowy na stacji Wiesiółka- analiza tragicznego zdarzenia z czerwca 2001 roku.
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
Najnowsze wątki
- 2025-07-30 Białystok => Software Engineer .Net <=
- 2025-07-30 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-07-30 Kolejni bezrobotni inżynierowie na zasiłkach...
- 2025-07-30 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2025-07-30 Warszawa => Konsultant Wiodący SAP PP <=
- 2025-07-30 MILLER ZAORAŁ PRO-UKRAIŃSKIEGO REDAKTORA
- 2025-07-29 "cywilny przemysł stoczniowy w USA praktycznie nie istnieje"
- 2025-07-29 Błąd w Sofcie Powodem Wymiany 3 Duńskich Fregat Typu Iver Huitfeldt
- 2025-07-29 Re: PLL LOT na pokładzie zemdlało kilku pasażerów, a linie lotnicze nie zapewniły nawet podstawowego wsparcia - choćby szklanki wody.
- 2025-07-29 Re: Podkreślają też wielką szkodliwość zdrowotną wiatraków, które usytuowane bardzo blisko siedlisk ludzkich mają negatywny wpływ na zdrowie ludzkie".
- 2025-07-29 Re: bełkot reklamowy eSIM, których nikt nie chce, bo są niebezpieczne.
- 2025-07-29 Błąd w Sofcie Powodem Wymiany 3 Duńskich Fregat Typu Iver Huitfeldt
- 2025-07-29 Warszawa => IT Data Analyst (Power BI) <=
- 2025-07-29 Środa Wielkopolska => Konsultant wewnętrzny SAP FI/CO <=
- 2025-07-28 Warszawa => Sales Executive / KAM <=