-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: Czeslawek <c...@g...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: światła dzienne w VAG
Date: Thu, 28 Jun 2012 17:11:10 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 17
Message-ID: <jshs6d$b24$1@inews.gazeta.pl>
References: <jshah6$maa$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: 178-36-188-6.adsl.inetia.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1340896269 11332 178.36.188.6 (28 Jun 2012 15:11:09 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 28 Jun 2012 15:11:09 +0000 (UTC)
X-User: czeslawek-1
In-Reply-To: <jshah6$maa$1@inews.gazeta.pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:10.0.2) Gecko/20120216
Thunderbird/10.0.2
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2456960
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2012-06-28 12:09, mopar pisze:
> Mam pytanie do posiadaczy aut z koncernu VAG z fabrycznymi światłami
> dziennymi zrobionymi ze świateł długich (żarówki zasilone przez
> przetwornicę PWM i dzięki temu świecące ze zredukowaną mocą). Czy do
> tych świateł używa się klasycznych żarówek, czy potrzebne są jakieś
> specjalne odporne na odparowywanie wolframu z żarnika i osadzanie go na
> bańce? Z własnych testów widzę, że zasilanie żarówki halogenowej 60W
> przez PWM z mocą około 40% nominalnej sprawia, że nie zachodzi cykl
> halogenowy i bańka dość szybko się zaczernia. Zastanawiam się jak
> zapobiegł temu VAG w swoich autach?
Pierwsze słyszę aby VAG takie rozwiązanie stosował. Da się to zrobić,
ale nie jest to robione fabrycznie.
--
Pozdrawiam,
Czesławek
Następne wpisy z tego wątku
- 28.06.12 20:06 Tomasz
- 28.06.12 21:55 PiteR
- 29.06.12 15:50 Tomasz
- 29.06.12 21:30 Czeslawek
- 01.07.12 17:23 Marcin Jan
- 12.07.12 21:52 Tomasz
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: Wypadek kolejowy na stacji Wiesiółka- analiza tragicznego zdarzenia z czerwca 2001 roku.
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
Najnowsze wątki
- 2025-07-25 Re: Boeing Bad Dream (Koszmar) Liner rozbity w Delhi ...
- 2025-07-24 Re: Wypadek kolejowy na stacji Wiesiółka- analiza tragicznego zdarzenia z czerwca 2001 roku.
- 2025-07-23 Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- 2025-07-23 Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- 2025-07-23 Teoria Organizacji w Ujęciu Totaliztycznym - NOWA MONOGRAFIA
- 2025-07-24 Warszawa => MENA New Business Manager <=
- 2025-07-24 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-07-24 Fundacja Wolność od Religii domaga się wyjaśnień ws zawierzenia Powiatu Wschowskiego Maryi Królowej Polski
- 2025-07-23 Teoria Organizacji w Ujęciu Totaliztycznym - NOWA MONOGRAFIA
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-23 Warszawa => Starszy inżynier DevOps (AWS) <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-23 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-23 Wrocław => Senior Key Account Manager IT <=