eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaszok!!!Re: szok!!!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
    -mail
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: szok!!!
    Date: Mon, 11 Jul 2011 18:20:42 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 24
    Message-ID: <ivf7sq$ahc$1@news.onet.pl>
    References: <iurv89$6o6$1@inews.gazeta.pl> <iveoov$n1t$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: aack188.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1310401243 10796 83.4.62.188 (11 Jul 2011 16:20:43 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 11 Jul 2011 16:20:43 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <iveoov$n1t$1@inews.gazeta.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3508.1109
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3508.1109
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:234258
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "K" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:iveoov$n1t$...@i...gazeta.pl...
    >z tpsa nie mam bezposrednio do czynienia od ok. 1997/98r kiedy to
    >nasze miasto rozkopala netia, ale do rzeczy: w poniedzialek w
    >zaprzyjaznionej szkole pada dsl, zglaszam awarie we wtorek. odbiera
    >pani w miare kumata, ktora mowi ze restartuje port. nie pomaga,
    >zarejestrowala zgloszenie + info ze czas usuniecia awarii 24h przy
    >czym ten czas liczony jest w czasie pracy technikow (relacom). sroda,
    >nikt nie dzwoni, nikt sie nie pojawia - dzwonie (naiwnie;) sie
    >przypomniec, pani wysyla monit do technikow. sroda wieczor dzwoni pan
    >ze jest na miejscu, tyle ze mnie nie ma wiec sie umawiamy na
    >czwartek. w czwartek o 9 przyjezdza pan i wymienia uszkodzony modem.

    I to jest ten wyzszy standard obslugi w IDSL ?

    Bo ja ostatnio mialem kilka awarii neo, ale zalatwiali sprawe w ciagu
    godziny.
    Pani cos probowala zdalnie, przekazywala dalej, fachowiec dzwonil,
    naprawial .. milo, szybko i przyjemnie, zupelnie jakby to nie TP byla.
    Jedyny zarzut ze te przerwy w ogole sie zdarzyly - jedna na 5 lat to
    bylaby dopuszczalna, a tu cos co pol roku ..

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: