  • Data: 2010-01-02 17:31:32
    Temat: Re: szukam auta - mocnego RWD - doradźcie
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jurand wydusił z siebie te słowy:

    > Musisz mieć zajebiœcie wysokie prędkoœci przelotowe, żeby 75-konnym
    > autem spalać 15 litrów gazu...

    Ale nie mówimy (tzn ja nie mówilem) o spalaniu w trasie, a o cyklu
    mieszanym.
    Uzyskać 15l LPG w mieście 75 konnym silnikiem w niemikroskopijnym aucie
    wcale nie jest trudne.
    Taki Lanos łyknie tyle ot tak
    Jednoczesnie 15litrów LPG dla 130-150konnego silnika jest równie
    wystarczające.
    Moja Omega 170KM też nie spali więcej, a zwykle pali mniej (przy normalnej
    jeździe)

    Tak to wygląda w rzeczywistości i nie ma znaczenia ile problemów po drodze
    znajdziesz typu jakies wewnętrzne opory silnika itd.

    Ale nawet jakby sie czepić tych 15 litrów dla 75konnego silnika i nawet
    gdyby spadło do 12 .. to ja omegą bez trudu zejde do tego poziomu.

    --
    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)