  • 11. Data: 2010-01-04 01:29:55
    Temat: Re: szukam auta - mocnego RWD - dorad1cie
    Od: złoty <g...@g...pl>

    Krzysiek Kielczewski pisze:

    > Tak.

    ..niestety nie. Na ponad 1,5 mln km przjechanych..nigdy ..ale to NIGDY
    nie udalo mi sie jadac "caly czas" 180/140/110/whatever uzyskac takiej
    samej sredniej. Nawet na niemieckich autostradach..
    I to wlasnie jest roznica pomiedzy teoria a praktyka ;)

    pzdr
    A.

  • 12. Data: 2010-01-04 08:54:10
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    złoty wydusił z siebie te słowy:

> [...]
    > samej sredniej. Nawet na niemieckich autostradach..
    > I to wlasnie jest roznica pomiedzy teoria a praktyka ;)

    przez 1,5mln km Ci sie to nie zdarzylo?
    No to albo nie umiesz jeździc, albo wszytskie przejechales duzym mobilem,
    ktory po prostu Tyle nie pojedzie.

    --
    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)

  • 13. Data: 2010-01-07 22:29:21
    Temat: Re: szukam auta - mocnego RWD - doradźcie
    Od: "rydzo" <r...@g...pl>

    Po ciezkich przemysleniach, w pocie czola DoQ napisal:
    > Spokojnie. Silnik 3.0 Pb98 - komp skasowany przed wjazdem na autostrade.
    > Po ok 200km trasy zjazd, srednia predkosc nieco ponad 160km/h max w
    > porywach do 230 z haczykiem (calosc wg GPS), srednie spalanie na tym
    > odcinku 12,2l/100.
    > Pozdrawiam
    > Pawel

    Z ciekawości zapytam jaki silnik, jaki samochód.
    Duże kombi, o jakie autor wątku pytał spaliłoby przy tych prędkościach
    pewnie coś koło 15-18l/100km.

    --
    POzdrawiAM
    rydzo