  • Data: 2009-09-17 19:58:46
    Temat: Re: tanie oscyloskopy cyfrowe - co warte?
    Od: badworm <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 17 Sep 2009 19:38:40 +0200, Filip Ozimek napisał(a):

    > Bawiłem się 4 kanałowym Rigolem z pasmem 200MHz i w sumie nie są takie
    > złe. Jedynie wyświetlacz ma niską rozdzielczość w porównaniu ze starym
    > Tekiem cz-b.

    Dziękuję wszystkim za opinie. Pogrzebałem jeszcze w temacie na
    Elektrodzie i wychodzi, że generalnie Rigole mają dosyć dobrą opinię. Do
    tego z tych dwóch podanych przeze mnie oscyloskopów to właśnie Rigol
    jest tańszy i ma większą częstotliwość próbkowania. Zaczynam się też
    zastanawiać nad czymś lepszym - za ok. 1500PLN mogę mieć używanego Teka
    TDS210 (tylko brak RS232 będzie nieco przeszkadzał) lub Rigola DS1022C.
    Trzeba by nieco więcej kasy odłożyć ale w zasadzie sprzęt byłby już na
    lata.
    --
    Pozdrawiam Bad Worm badworm[maupa]post{kopek}pl
    GG#2400455 ICQ#320399066